de prijs van sigaretten en shag??

  • Bas

    Hallo,

    Kan iemand mij vertellen wat de prijzen voor sigaretten en shag in luxemburg zijn, nu in februari de prijzen weer omhoog gaan wil ik af en toe naar luxemburg gaan om in te slaan.

    Ik ben er namelijk al wel acher dat er geen importbeperkingen gelden om van uit luxemburg naar nederland te importeren.

    Wie oh wie, kan mij de exacte prijzen geven.

    bij voorbaat dank.

    Bas Eijsink

  • T-Mobile One

    Prijzen zou ik helaas op dit moment niet weten. Wel weet ik dat het altijd scheelt met Nederland. Vorig jaar hebben wij ook flink wat meegenomen naar Nederland en toen scheelde het 30 ct op een pakje. Ik weet niet of Luxemburg na februari ook is omhoog gegaan in prijs, maar Luxemburg zal altijd goedkoper zijn dan Nederland.

    Groetjes,

    T-Mobile One

  • kim

    25.50 marlboro

    mail me maar als je wilt weten waar

  • henny

    hoi kim kun je mij een adres geven in luxemburg waar ik domingo shag ( menthol) kan kopen goedkoop bvd gr henny

  • Lini

    Hallo Bas,

    Ik weet geen prijzen voor je aangezien ik niet rook maar ik heb het even nagevraagd hier bij onze luxemburgse douane en er zijn ter degen wel regels over het meenemen van tabak en sigaretten vanuit luxemburg naar de overige eu landen.

    Je mag per persoon 800 sigaretten mee nemen of een kilo aan tabak. Neem je meer mee en je komt in een fuik terecht word er beslag name gelegd en word er een boete berekend over het te veel aan meegenomen sigaretten.

    Overigens geld deze regel in alle eu landen dus ook in nederland.

    Dus ter degen wel een importbeperking.

    Groet Lini

  • Koos

    De prijzen van rookwaar kan je vinden op www.landenportaal.nl

  • Tim

    heey waar kan je die van 25.50 halen? Zijn ze niet scherper dat heb je meestal wel met goed koperen.

    Tim.

  • ingrid

    Hoi bas,

    Je kan ook eindelijk eens stoppen met roken !!! Lekker goedkoop

  • henkie

    ingrid Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi bas,

    > Je kan ook eindelijk eens stoppen met roken !!!

    > Lekker goedkoop

    Wat een domme opmerking dit werd toch niet gevraagd .gelukkig kan en mag iedreen nog zelf bepalen of dat hij of zij rookt