Emigreren naar Luxemburg

  • hilda marco de jong

    :hilda en marco de jong een huis in luxemburg emigreren van drachten naar luxemburg emigreren een nieuw start beginnen daar kunen wij daar gouw een huis krijgen in luxemburg heel graag zelfs oke groeten hilda en marco de jong

  • saida belkaid

    je voudrai tout savoir concernant la vie a luxembourg( le travail, l`assurance,l`habitat,l`education……)

    merci infininment

  • roksi

    ik wil graag hier weg ,er wordt steeds erger hier in nl onderwijs social controle ,werk….ik zoek beter toekomst voor mijn kinderen ,heeft iemand wat meer informatie over wat en hoe moet ik doen om een huis te huren ,

    met vriendelijk groet roksi

  • cees boons

    Hallo, ik wil graag info over emigreren naar luxenburg.

    Is de levensstandaard te vergelijken met die van Nederland? (duurder-goedkoper)

    Zijn de woningen duurder of goedkoper dan in Nederland?

    Met vriendelijke groet,

    Cees

  • F.S.

    Het kopen of huren van een huis is aanmerkelijk duurder in Luxemburg, maar de salarissen liggen hier dan ook wat hoger.

    De belastingen zijn veel lager, verzekeringen weer duurder en levensmiddelen e.d. zijn ongeveer even duur als in Nederland. Als je alles bij elkaar optelt en aftrekt kom je uiteindelijk redelijk hetzelfde uit tussen beide landen.

  • natasha

    Ik ben hier nieuw op deze site. Weet niet of het hier heel actief is..

    We hebben al een tijdje het idee om naar Luxemburg te verhuizen vanuit Nederland.

    Zelf hebben we een dochter van bijna 4 jaar. Mijn man is ZZPer in de IT. Zou in Luxemburg daar mee verder willen gaan..

    We denken zelf eerst iets te huren in Luxemburg en dan op ons gemakje iets te kopen.

    Maar heb geen flauw idee hoe het allemaal in zijn werk gaat zo'n verhuizing.

    Mijn dochter spreekt alleen Nederlands en ik zal heel wat Frans moeten bij leren..

    School?

    Zorgverzekering?

    Eigen bedrijf?

  • e.j van os

    ik zou graag wat meer informatie willen hebben over het verhuizen naar Luxumburg

  • Sheeboo

    Hier vind je alles wat je weten wil:

    http://wonen-en-werken-in-luxemburg.wikispaces.com/

  • R.Haxha

    ik won in nederland al 22 jaar met familie en ik will naar luxemburg emigreren?