Afscheid als moderator

  • Ger

    Beste lezers van dit prikbord,

    Na ruim 5 jaar moderator van dit Luxemburg-prikbord te zijn geweest is het tijd geworden voor andere dingen.

    Daarom heb ik het moderatorschap van dit prikbord beëindigd.

    De beheerder ervan is hiervan op de hoogte en kan eventueel een nieuwe moderator aanstellen.

    Rest mij iedereen te bedanken voor het vertrouwen en de medewerking gedurende de afgelopen jaren.

    Groet,

    Ger

  • Yaniz

    Ger,

    Bijna een maand na jouw aankondiging dat je stopt als moderator hier op het Luxemburg en op het Griekenlandprikbord,

    wil ik jou ook hier bedanken voor jouw inzetten op beide fora.

    Niemand hier op het Luxemburgprikbord heeft de moeite, cq beleefdheid genomen om je te bedanken, daarom doe ik het hier ook.

    Ger bedankt voor jouw voortreffelijke inzet hier. Vijf jaar is niet niets! (tu)(tu)(tu)

    Nog even een leuke anekdote.

    Na 38 jaar vond ik via Faceboek een oud Luxemburgs vakantievriendinnetje terug.

    Ger, het allerbeste en nogmaals bedankt voor je inzet hier. Yaniz.

  • sander

    Ger veel succes in de toekomst

  • Yvonne

    Hoi Ger,

    En dat lees ik nu pas :S

    Bedankt voor je niet aflatende inzet en altijd behulpzame tips en antwoorden.

    Kom nog eens langs in Lellingen als je in de buurt bent.

    Groetjes, Yvonne

    www.logerenluxemburg.nl

  • Ger

    Inmiddels heb ik een “doorstart” gemaakt en sinds kort heeft het Luxemburgforum een bescheiden start gemaakt. Het is er nog wat stilletjes (zeg maar gerust doodstil :D ) maar als alle Luxemburg-liefhebbers (en dat zijn er volgens mij héél wat) zich op het nieuwe forum laten horen en zien komt het vast helemaal goed.

    Zo'n prachtig land als Luxemburg verdient een fraai, informatief en drukbezocht forum, toch?

    Tot ziens op het Luxemburg-forum:

    http://www.luxemburgforum.wageral.nl/

    Ger