Graag tips

  • Loes

    Wij (2 vijftigers) willen in de 2e helft van juli een dag of 14 met vakantie naar Luxemburg. We weten alleen niet zo goed waar we het beste heen kunnen. Heeft iemand tips voor ons?

    We rijden geen auto, dus openbaar vervoer is noodzakelijk.

    We houden van wandelen en heel veel van de natuur, maar zijn geen echte sportievelingen. Een of meer plekken waar je goed kunt komen en waar in de directe omgeving lekker te wandelen valt, lijkt mij ideaal.

    Alvast veel dank voor eventuele tips

    Loes

  • Arjan (tvtoestellen)

    Ik zit zelf altijd op camping Simmerschmelz. Het nadeel is alleen dat het vanuit het dichtbijzijnde dorp 10 KM lopen is (schat ik). Gelukkig kan je door heel Luxemburg lekker wandelen, dus als je een camping dichtbij het openbaar vervoer uitzoekt, en niet te dicht bij Luxemburg stad zit je altijd wel goed.

  • Naomi

    Hallo,

    Ik ben aantal keren in Luxemburg op vakantie geweest. Wat ik je kan aanraden is het plaatsje Esch sur sure, aan de sure (riviertje) prachtige omgeving om te wandelen. Er zijn daar in iedergeval Hotels.

    Verder is het daar overal wel prachtig !

    Succes verder,

    Naomi.

  • johan

    kijk even op http://www.home.zonnet.nl/fam.wimmer/ daar vind je meschien de info die je nodig heb goede keus trouwens om naar luxemburg te gaan echt heel mooi ben er zelf al 5 keer geweest verleden week nog aleen al om te wandelen

    sucses