echternach

  • vanja

    wie kan mij helpen?

    Ik ga voor de eerste keer met mijn vriend op vakantie en al snel hadden we besloten om naar luxemburg te gaan..

    het enige wat ik ken in luxemburg is luxemburg-stad, maar aangezien de hotels daar behoorlijk prijzig zijn zijn we op zoek naar iets anders.

    we zijn nog jong, dus helemaal weggestopt in de bergen is niet echt wat voor ons, hoewel we beschikken over eigen vervoer.

    is er iemand die nog een leuk en betaalbaar hotel weet?

    we willen ongeveer een week weg, in de laatste 2 weken van de bouwvak.

    alvast bedankt.

  • vanja

    oops, heb ergens teveel tekst weggehaald, mijn vraag is ook of iemand mij wat meer kan vertellen over Echternach,het enige wat ik heb kunnen vinden is info over wielerrondes enzo..

  • Arjan

    Een goedkoop alternatief op hotels is ook het huren van studio's. Veel campings doen dit.

  • vanja

    denk je dat als we daar gewoon naartoe gaan we nog een plekje vinden of is het toch raadzaam om iets te boeken?

  • Arjan

    Ik zou wel boeken omdat je in het hoogseizoen zit.

  • T-Mobile One

    Wij zijn ook jong (mijn vriendin 18, en ik 21) en wij gaan dit jaar ook naar Echternach. Wij gaan naar Camping Official waar ook huisjes verhuurd worden. Prijzen weet ik hier helaas niet van, maar het is vrij duur. De goedkope oplossing is de camping zelf, waar je voor ongeveer 12 euro per nacht kunt verblijven. Je zit op ongeveer 500 meter van het centrum van echternach en letterlijk onder het mullerthal…

    OV is in luxemburg zeer goedkoop, ongeveer € 5.- p.p.p.d. om de hele dag onbeperkt met trein en bus in HEEL luxemburg te reizen. Daar kun je de auto niet eens voor starten.

    Groetjes,

    T-Mobile One

    www.wijkman.nl

    www.wijkman.be

    Beheerder http://luxemburg.2link.be