camping kalksebelt verdwenen??

  • sandra

    Hallo,

    Wie kan me informatie geven over camping kalksebelt , ik heb in mei nog informatie binnen gekregen maar ze zijn niet meer te vinden op internet en reageren ook niet op mijn mailtje, bestaan ze niet meer of wat is er aan de hand?!

    het leek ons een leuke camping en wilde dan ook reseveren voor volgende week

    wie weet er evt. andere leuke campings waar we ook met de hond terecht kunnen ,

    groetjes en alvast bedankt voor je reactie,

    SANDRA

  • ronald

    Hallo

    je kan eens gaan kijken in Echternach op de camping officiel is niet duur 4e p.p.p.n. plus een tent a 4e per nacht en een hond mag ook 4e per nacht.

    Het is een leuke plaats op de camping zelf kan je niet zo gek veel doen alleen een tennisbaan die je kan huren voor ongeveer 7e per uur.

    Maar, je zit dicht tegen het dorp aan 4 a 500m waar je leuke winkeltjes heb een meerdere tennis, mountainbike en midgetgolfbanen hebt.

    ook zijn er vele terrasjes en regelmatig livemuziek.

    Het is ook een zeer goed gebied om te wandelen en joggen.

    MVG Ronald

  • T-Mobile One

    Kleine aanvulling: Tennis is voor residenten gratis, dus wanneer je op de camping staat kun je gratis tennissen.

    Op camping Official is elke week een entertainment avond en de douches (warm) en warm water zijn gratis. Klein nadeel is dat op de spitsuren het warm water vaak op is.

    Voor de kinderen is er een speeltuin, beachvolley mogelijkheden, een aantal tafeltennis tafels etc.

    Ik raad aan wanneer je naar Echternach gaat je op de bovencamping (Le Paradis) gaat staan, dat is de rustigste en mooiste. De benedencamping is meer voor caravans en ligt vlak langs de N10.

    Ik Echternach heb je tientallen terrasjes, elke dag in het hoogseizoen is er wel ergens live muziek of andere entertainment en de wandelmogelijkheden in en rond Echternach zijn onbeperkt. Wanneer je voor 2 euro een wandelkaart koopt heb je ruim 300 km wandelpad tot je beschikking.

    Groetjes,

    T-Mobile One

    www.wijkman.nl

    www.wijkman.be

  • luxemburg.pagina.nl

    Het is een beetje laat, maar camprilux is de overkoepelende organisatie. Mocht je meer willen weten zou je even een bezoek kunnen brengen aan www.camping.lu.