Wie heeft er zin on het weekend van Pasen met ons naar Luxemburg te gaan. We zijn geen al te sportieve typjes .Wel bezienswaardigheden ,en een leuk verblijf.
Helaas ben ik student, dus ik kan zomaar niet mee, maar als je leuke bezienswaardigheden zoekt, moet je zeker eens op mijn homepage kijken, heb afgelopen zomer heel Luxemburg door gereist en een “verslag” op mijn site gezet met prachtige foto's. ==> http://www.wijkman.nl/1105012.htm
Vooral Essh sur Sûre is een bezoekje waard. Ik zou er geen hele week gaan zitten, want daar is te weinig voor te doen, maar een dagtochtje is prachtig. Esch sur Sûre staat ook in de boeken als het mooiste dorp van Luxemburg.
Een prettige verblijfplaats is Echternach, hier heb je veel wandel, fiets en ontspanningsmogelijkheden en de camping is ook erg mooi (Camping Official). Aan de Duitse kant van Echternach heb je nog Camping Freibad, deze raad ik echter af, omdat deze beduidend minder kwaliteit heeft, vooral op hygiene vlak. Echternach ligt aan de voet van het Müllerthal, vaak ook genoemd als “klein Zwitserland” en Echternach heeft talloze gezellige terrasjes, cafe'tjes en restaurantjes.
Groetjes en veel plezier bij het plannen van jullie vakantie,
T-Mobile One (Tim Wijkman)
www.wijkman.nl
www.wijkman.be
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?