fietsengroothandel

• Piter

Ik ben eigenlijk op zoek naar fietsengroothandels of grotere fietsverhuurbedrijven. Wie kan mij hier verder meehelpen. Alvast bedankt. M.vr.gr. Piter

• T-Mobile One

In Luxemburg zitten niet echt ketens net als bijvoorbeeld hier in Nederland Ov-fiets etc. Dus echte groothandels zul je er niet in vinden. Maar in elk (groter) dorp zit wel een fietsenverhuur, het zij op een camping, het zij bij een outdoor verhuurbedrijf.

In Echternach zit bijvoorbeeld op Rue de Diekirch (net na de opelgarage aan de rechterkant) een fiets, bromfiets en motor verhuurbedrijf. Prijzen vallen heel erg mee. Dit is één van de grotere verhuurbedrijven. Nog een ander groot verhuurbedrijf is outdoor freizeit -> www.outdoorfreizeit.lu waar je ook vanalles kunt huren.

Hopelijk kun je wat met deze informatie.

Groetjes,

Tim Wijkman, alias T-Mobile Ona

www.wijkman.nl

www.wijkman.be

• cor van uden

Beste Pieter , je kunt contact opnemen met Speicher Sport in Diekirch en vragen naar de Hr.Gerry Speicher, hij is een oud wielrenner en heeft nu een prachtige zaak in Diekirch.Hij zal zeker jou vraag kunnen beantwoorden alleen hij spreekt Duits.

Hopende je van dienst te zijn geweest. CVU

• albert

Ik ben op zoek naar een racefiets verhuurbedrijf, ergens in de buurt van Diekirch/Vianden.

M.v.g.