groot terrein

• Lesha

Hallow mensen,

Ik ben opzoek naar een grote loactie waar ongeveer 150 tot 200 man een weekend kunnen overnachten. Er hoeven geen geweldige voorzieningen aanwezig te zijn à la douches, en het mag een terrein zijn of een grote loods of wat dan ook… als jullie wat weten hoor ik dat graag!

Groetjes, en bedankt alvast voor alle informatie.

Lesha

• T-Mobile One

Ik weet dat bij Dillingen een evenementen terrein is. Verder heb je bij Echternach “Camping Official”. Deze camping is in 3 delen opgesplitst en heeft speciaal voor jeugd en / of evenementen “Camp d'Jeune”. Douches en toiletten zijn daar vlak bij. Er zijn verder Grill faceliteiten bij Camp d'Jeune en een groot terras dat in de zomer gebruikt wordt voor evenementen op deze camping. In het naseizoen is het waarschijnlijk geen probleem dat je dit terras voor je eigen “evenement” gebruikt. Ik zou wel even voor informatie bellen naar de camping. Meer info kun je krijgen op http://www.camping-echternach.lu

Groetjes en veel succes,

T-Mobile One

www.wijkman.be

• tukker

hallow ik zoek een scouting terien omns somer kamp van het aanstaande somen in luxemburg als u wat weet kunt u mij dan mischien een mail sturen het is voor de explores van de hhg in hengelo duss als u mischien wat weet in luxemburg mail mij dan even.

ps: als het kan moet het op een blokhut zij metr een terein er bij