lente

• Lux.Fan

Afgelopen weekend zijn we weer in Luxemburg geweest. Prachtigen wandelingen gemaakt o.a. in Welscheid.

De natuur was zo mooi, dat ik via dit prikbord, iedereen die in de gelegenheid is een weekendje naar Luxemburg te gaan, aanraad dat nu te doen.

Ik denk dat mede door een vrij nat voorjaar, er nu duizenden bloemen in bloei staan.

Heuvels zijn geel gekleurd van het koolzaad en de brem. En ook fruitbomen staan in bloei.

Het is echt fantastisch. DOEN…. daar krijg je geen spijt van.

• T-Mobile One

Zoals elk jaar ga ik ook dit jaar weer een paar keer naar luxemburg. Vanwege mijn stage dit jaar wat later dan normaal, maar de hemelvaart, 4 dagen, pik ik toch zeker mee!

Groetjes,

T-Mobile One

Moderator Luxemburg prikbord

• Lux.Fan

Wij gaan ook dit weekend en natuurlijk het hemelvaart-weekend en pinksteren weer.

Het is een verslaving he:-)).

Veel plezier.

• TONNIE

Midden in het Mullethal is een camping daar alles (heelveel)nog mag ook s,avond een kampvuurtje was geen probleem zefs de boer (Arthur )kwam er nog bij zitten toe we hem vroegen wat te drinken(er zijn wel veel vaste plaatsen ).

De camping ligt aan de weg maar daar loopt eerst nog een beekje langs 100 meter voorbij de watervallen.

Camping ;Cascade: Mullerthal