bed & breakfest gezocht

• webwolf

Wij dienen voor ons werk (fotografie) regelmatig een nachtje in Luxemburg over te blijven. We komen vaak laat binnen en willen 's morgens vroeg weer weg. Hotels zijn peperduur en hebben soms ook nog eens veel noten op zang. (soms wel begrijpelijk)

Wat wij echter zoeken is een bed & breakfest, meestal voor 2 personen. De plaats maakt niet zoveel uit, zo groot is Luxemburg nu ook weer niet. Waar men een beetje soepel is en betaalbaar. Zimmer Frei, caravan, maakt niet uit. Voor ons is het vaak enkel slapen en weer op weg. Ontbijt is leuk meegenomen maar dat kan onderweg ook.

Iemand een goed adres?

• T-Mobile One

kijk eens op www.camping-echternach.lu… daar verhuren ze kleine appartementjes.

Groetjes,

T-Mobile One

• Yvonne Huijbens

ik weet niet of ik mijn website mag noemen maar als je me even een mailtje stuurt geef ik je informatie

wij hebben een bed & breakfast in luxemburg

• T-Mobile One

Post je website maar, als een link bijdraagt aan het antwoord, is het natuurlijk toegestaan, handig voor andere bezoekers ;-)

Groetjes,

T-Mobile One

Moderator Luxemburg forum

• Yvonne Huijbens

Hallo allemaal!

Voor iedereen die overnachtingsmogelijkheden zoekt: wij hebben een Bed & Breakfast in de Luxemburgse Ardennen èn we verhuren 3 vakantiehuisjes op een camping in Bourscheid.

Kijk maar even op de website: www.logerenluxemburg.nl

Groetjes, Yvonne