Hoi, heeft iemand nog een goede tip voor gezin met twee kleine tentjes voor een paar dagen, bosrijk, privacy, natuur?
Hoi
De allermooiste camping die ik tijdens mijn trektocht over de GR5 ben tegengekomen is Tintesmühle, in het noorden van Luxemburg. Dit is een camping gelegen in een dalletje aan de rivier de Our die Luxemburg en Duitsland van elkaar scheid. Het is echt een camping voor rustzoekers, midden in de natuur. Het eerste dorpje ligt op minimaal 7 kilometer en het is dus aardig afgelegen. Je treft hier echte rustzoekers aan en de omgeving maakt het helemaal formidabel. Prachtige natuur, beboste hellingen, rivierdalen etc. Echt een aanrader.
Ik heb geen foto's van de camping zelf maar wel van de directe omgeving (ongeveer 500 meter van de camping, om een indruk te geven)
De camping ligt in een dalletje waar één verkeersweggetje doorheen loopt die de brug oversteekt naar duitsland. Over deze weg komt maar ééns in het uur een auto, dus je hebt er geen last van.
De camping zelf bied basisvoorzieningen, zoals een toilet en douche. Er is niet echt een winkeltje, maar als je iets nodig hebt, kun je dit bij de eigenaresse bestellen en die neemt het voor je mee (natuurlijk tegen meerprijs).
Groetjes en veel plezier,
Tim Wijkman (T-Mobile One)
Moderator Luxemburg prikbord
www.wijkman.nl / www.wijkman.be
Hoi,
Ben ik nog even… Ik ben de afgelopen dagen weer even naar Luxemburg gereden en op een tripje ben ik speciaal even een stukje omgereden om onderstaande foto's te schieten van Tintesmühle omdat er op internet helemaal niets van te vinden is:
Ik hoop dat ze je bevallen. De camping is trouwens zelfs zo rustig dat je niet eens GSM dekking hebt, daar zal je dus ook geen last van hebben ;-). Letterlijk geen één netwerk heeft bereik.
Groetjes,
T-Mobile One (Tim Wijkman)
Moderator Luxemburg Prikbord
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?