route zondagochtend

• reizertje

Wij vertrekken zondagochtend met de caravan naar Clervoux.

Ik heb al op de ANWB gekeken voor alternatieve routes ivm alle wegwerkzaamheden maar ik zie door de bomen de ardennen niet meer.Dacht toch maar de normale route te nemen en eventuele files voor lief te nemen.Vraag me af welke route de luxemburgangers op dit prikbord nemen??,Luik is dit weekend ook afgesloten en verkeer word omgeleid via duitsland.

• T-Mobile One

Wij rijden altijd via Geel (België) richting Hasselt, Luik, Spa, Staverlot, st Vith en vervolgens zo luxemburg in. Dat is de meest bekende en rustige weg voor Belgen en mensen uit Zuid Nederland, je omzeilt hiermee de drukte bij Maastricht en Luik. Momenteel ligt het bij Luik open, dus kun je de provinciale weg van Luik naar Spa overwegen. Bij Spa kun je vervolgens de snelweg richting Luxemburg weer opnemen.

Groetjes,

T-Mobile One

www.wijkman.nl / www.wijkman.be

• reizertje

Hartelijk bedankt,ik ga het opschrijven en kijken of ik alles kan vinden op de kaart,

Ik vergat in mijn vorige mailtje erbij te vertellen dat we vanuit Den Haag komen.Maar begin van de route is bekend,dus de grens vinden we wel :-)

T-Mobile One schreef:

>

> Wij rijden altijd via Geel (België) richting Hasselt, Luik,

> Spa, Staverlot, st Vith en vervolgens zo luxemburg in. Dat is

> de meest bekende en rustige weg voor Belgen en mensen uit

> Zuid Nederland, je omzeilt hiermee de drukte bij Maastricht

> en Luik. Momenteel ligt het bij Luik open, dus kun je de

> provinciale weg van Luik naar Spa overwegen. Bij Spa kun je

> vervolgens de snelweg richting Luxemburg weer opnemen.

>

> Groetjes,

>

> T-Mobile One

> www.wijkman.nl / www.wijkman.be

• rocky

je kan ook ff kijken op www.viamichellin.com

daar wordt rekening gehouden met wegwerkzaamheden, omleidingen etc,