paar daagjes luxemburg, waarheen?

• Bart

Wij (met z'n 2-en) willen in augustus een midweek naar Luxemburg. Maar we weten eigenlijk niet waarheen. Heeft er iemand tips? Het lijkt ons leuk om naar een bed en breakfast te gaan (niet al te duur). En ergens waar je kunt wandelen, mountainbiken, op terrasje kan zitten, kasteeltje bekijken etc.

Is het moeilijk om in die periode nog iets te vinden, of zit alles al vol?

Hoe kun je het beste iets vinden?

Alvast bedankt

• Lux.Fan

Hallo Bart,

Ik denk dat er best nog wel wat te vinden is in die periode.

Ik heb wel een leuk adresje voor je in Beaufort. Dit hotelletje ligt schuin t.o. het kasteel in Beaufort. Bovendien een prachtige omgeving om wandelingen te maken. Ook niet al te ver van o.a. Echternach of Larochette. Gezellige plaatsjes om op een terrasje te zitten.

Ook niet ver van Diekirch, waar je fietsen kunt huren.

Misschien heb je hier wat aan.

• Lux.Fan

Sorry ik vergeet het adres

Kijk even op : www.aubergerustique.lu

Succes.

• yvonne huijbens

Hi Bart,

Ik las zojuist je oproepje. Weet niet of je al iets gevonden hebt maar kijk anders even naar mijn website: www.logerenluxemburg.nl

Groetjes, Yvonne

• José

Een van de gezelligste plaatsen in Luxemburg is Vianden. Mooi kasteel, veel terrasjes, veel wandelroutes, en mountainbike verhuur. Een goed hotel is hotel Berg en Dal, zie www.hotel-bergendal.com

• Siena

voor mij geen Vianden wordt volledig uitgebuit door de Nederlanders alles is daar duur, voor een uurtje is het daar leuk.

ik zou dan Echternach nemen ook veel terrasjes, wandelroutes en mountainbiken kan daar ook perfect het gebied waar Echternach ligt heet niet voor niets ‘ Le Petite suisse’ '.

of kijk in Larochette dat is ook heel erg mooi en leuk. leuk feitje hier wonen de meeste Portugezen van Luxemburg.

• Piet Hermans

Geachte,

Kunt u mij eveneens het adres van dat hotelletje in Beaufort mailen svp?

Ik vertrek komende zaterdag naar Luxemburg met mijn vrouw en we zoeken eveneens een goed en redelijk hotelletje.

Mijn dank voor de moeite

Piet Hermans

p.m.hermans@planet.nlLux.Fan schreef:

>

> Hallo Bart,

> Ik denk dat er best nog wel wat te vinden is in die periode.

> Ik heb wel een leuk adresje voor je in Beaufort. Dit

> hotelletje ligt schuin t.o. het kasteel in Beaufort.

> Bovendien een prachtige omgeving om wandelingen te maken. Ook

> niet al te ver van o.a. Echternach of Larochette. Gezellige

> plaatsjes om op een terrasje te zitten.

> Ook niet ver van Diekirch, waar je fietsen kunt huren.

> Misschien heb je hier wat aan.