Honden in Luxemburg

• Breezer

14 augustus gaan we met onze Staffordshire Bull Terriër 2 weken naar een huisje in Eschdorf. Nu kan ik alleen helemaal nergens iets vinden over het hondenbeleid in Luxemburg. We nemen ons monster namelijk graag overal mee naar toe, dus bv naar kasteelruines, restaurants, markten, dierenpark enz enz.

Maar zijn ze in Luxemburg een beetje hondvriendelijk wat dat betreft??

• expat

Allicht vriendelijker dan tegen niet-Luxemburgers …..

Addiiiiii

Vriendelijke groet

• Ivonne

Honden mogen niet in de winkels enz.. en ook niet in het meer(Sure)!!! Daar wordt streng gecontroleerd en de boetes zijn flink!!

• Yaniz

In 2006 waren wij in Vianden en wilden naar het kasteel daar. Na een kleine klim naar boven, samen met mijn teckel Yaniz, zagen we dat er geen honden het kasteel binnen mochten.

Persoonlijk denk ik dat het bij dergelijke bezichtigingen het overal niet mag. Verder heb ik nergens iets negatiefs kunnen ontdekken over honden. Poepzakjes neem ik overal mee naar toe, binnen de bebouwde kom.

• Riepeldepiepel

Laat dat stomme beest toch lekker afspuiten! Heb je nergens last meer van en kom je overal zonder problemen binnen.

En het belangrijkste, wij hebben ook geen last meer van die valse schijtende strontfabriek op poten!

Met vriendelijke groeten,

Riepeldepiepel

• Yaniz

Riepeldepiepel, jouw reactie over honden geeft aan dat jij totaal geen karakter hebt! (td)(td)(td)

Als je dat recht in mijn gezicht zou zeggen, had je kort daarna een neus als een boxerhond en een hoop pijn! :X

Verder ben je in mijn ogen totaal geen hond waard en vrienden zal je ook niet veel hebben gezien je manier van reageren!

Met geen vriendelijke groeten, een trotse eigenaar van een goed opgevoede hond! (tu)