leuke camping

• Mariëlle

hoi

wij willen volgend jaar naar Luxemburg op vakantie met de vouwwagen.

Onze kids zijn dan 15 en 12 jaar (jongens).

Mijn broer met zijn gezin gaan daar ook heen met dezelfde vouwwagen en die heeft 2 meiden van 7 en 5 jaar.

Weet iemand een leuke camping voor onze kinderen ?

alvast bedankt, Mariëlle

• fred j

remark

• fred j

Leuke camping is Birkelt larochette en nommernlayen

wordt veel voor kinderen gedaan.

• Willem den Hollander

Vlak bij Remich is een hele leuke camping, en NIET duur, de prijzen zijn te vinden op internet, de camping is bij Swebsangen, het is daar bijna altijd mooi weer en het legt midden in een druiven gebied dus dat zegt al genoeg over het mooie weer, het is helemaal onderin Luxemburg aan de moesel met de grens van Duitseland en Frankrijk, 4 km van Remich en 5 km voor Schengen, wil je nog meer weten dan hoor ik het wel, ik ben daar zelf al 5 keer geweest en gaat daar volgend jaar weer heen.

Groeten Willem

• ronald

hoi

camping birkelt in larochette is een hele goed heeft ook een zwembad die zowel open lucht als dicht is. en veel activiteiten oa. jeugddisco.

alles ziet er schoon uit ook de toiletten en douches.

en de eigenaar is nederlands sprekend.

groet

• David

Hallo,

Camping Birkelt in Larochette is een goede en leuke camping.

Wij gaan er al 15 jaar naar toe (in voor en najaar)

De camping is schoon en er worden veel activiteiten georganiseerd.

David

• alex en ank

Tja er zijn erg veel campings in luxemburg, maar u zoekt een camping voor de kinderen in de leeftijd 12 en 15. Ik denk niet dat uw kinderen nog aan spelletjes mee doen maar meer in de disco of in een zwembad zitten.

Camping Steinfort is een gezellige camping waar voor iedereen wat is. De Camping is net over de belgische grens en ligt tegen Arlon aan waar het uigaan leven begint.

Zelf komen we al jaren op deze camping en bevalt ons prima. Succes met uw zoektoecht en misschien wel tot in Steinfort.

Ank