vakantiehuisje

• Nessa

Volgend jaar willen we graag 2 weken een 4 - 6 persoons vakantiehuisje huren in luxemburg. We willen liever niet op een echt bungalowpark zitten met speeltuin, winkel en restaurant, maar gewoon een leuk vrijstaand huisje in de bossen. We hebben 2 honden die natuurlijk mee gaan. We houden wel een beetje van luxe, dus het liefst een vaatwasser en het liefst ook een wasmachine ( wel handig als je veel met de honden in de bossen wandelt ;o) ). Heeft iemand een tip ?

Nessa

• Nessa

Niemand ?

• Yvonne

Hoi Nessa,

Een vrijstaand huisje in de bossen, met wat luxe zoals een wasmachine en een vaatwasser. Helaas kan ik je dat niet bieden.

Maar als je genoegen kunt nemen met een wasje op de hand en gezellig ouderwets afwassen heb ik misschien wel een leuk plekje voor je.

Kijk maar eens op mijn website www.logerenluxemburg.nl

Huisje Rozemarijn is geschikt voor max. 5 personen

De huisjes Lavendel en Fluitekruid kunnen gecombineerd gehuurd worden.

Groetjes en misschien tot ziens?

Yvonne

• Nienke

Hoi Nessa,

Een late reactie, maar misschien heb je er nog wat aan. Ik weet een adres, maar dat is wel een bungalowpark, maar er zijn 17 bungalows, dus niet grootschalig.

Wij gaan er zelf ook heen (heb er nog geen ervaring mee, want we gingen altijd naar een ander huisje), maar wij gaan met 3 honden en dat is geen probleem. Het ligt in Beaufort, dat is Klein Zwitserland en de perfecte omgeving om te wandelen, ze hebben daar topokaarten te koop voor 2 of 4 euro, daar staan wandelingen op ingetekend.

www.bungalowpark-altburg.lu

Eigenaar is nederlands

Groeten Nienke