sneeuw

• Louise

Hallo allemaal,

Aankomende weekend gaan wij naar Bourscheid, Luxemburg.

Onze vraag: ligt er al sneeuw??????

• Yvonne

Hoi Louise,

Wat de weergoden nog in petto hebben weten we natuurlijk niet maar op dit moment ligt er nog geen sneeuw.

Vorige week hebben we 1 dagje van sneeuw kunnen genieten.

Maar sneeuw of geen sneeuw, Luxemburg is 365 dagen per jaar prachtig toch?

Veel plezier in Bourscheid!!

Groetjes, Yvonne (www.logerenluxemburg.nl)

• louise

Ha Yvonne,

Bedankt voor je bericht… Ik ben nog nooit in Luxemburg geweest, maar wat ik ervan gezien heb… prachtig!

Je leest me nog wel..

Groeten Louise

• Siuol

Aanstaande weekend wordt er veel sneeuw verwacht. Ik raad jullie aan om , indien je ze bezit , sneeuwkettingen om de banden te doen. Denk ook aan sneeuwbrillen.handschoenen ,sleden, bivakmutesen etc.

• marie

Een beetje overdreven hoor, zoveel wordt er ook niet verwacht , max 13 cm. alhoewel Bourscheid ligt nogal hoog 500m .

ik wens jullie veel sneeuwpret

• ekiaam

Louise, wat leuk dat jij naar Luxemburg gaat, ik ga dit weekend met familie naar Bourscheid. Waar zit jij precies?

Sioul:Je had net mijn vader kunnen zijn………..met die tekst ;)

• broertje van Louise

Hier spreekt het broertje van Louise!!!

We hebben de sneeuwkettingen al ingepakt! We zitten in het bos aan de weg van Bourscheid naar het kasteel. Hebben daar een chaletje gehuurd, hond mee en wijn en bier erbij. Wordt vsat en zeker leuk!!!

Groetjes Coen.

• ekiaam

Broertje van Louise dat klinkt echt fantastische!!!

Over de sneeuw kettingen gesproken, ben je er bekend mee?

Mijn vader zegt dat je goed moet weten hoe ze werken en dat je niet in de sneeuw moet oefenen……..i,v,m koude vingertjes.

Groetjes Ekiaam, dochter van Sioul ;-)

• louise

Ik heb lichtelijk het gevoel hier in de maling genomen te worden….

• Bridget

Jezus wat een domme praat allemaal. Je moet niet naar Luxenburg gaan maar naar Salou! Want dat rulezzz. Mazzels B