Pre-Paid telefoon kaart

• Rick

Hallo,

Ik ben op zoek naar een prepaid kaart met nummer van MOBILUX - KIWI.

Als er iemand in Luxemburg woont die me, uiteraard tegen vergoeding zo'n kaart wil opsturen (vooruitbetaling uiteraard)

Hoor het graag

Groet

Rick

• Ger

Ik ga volgende week naar Luxemburg. Wat zoek je nu precies? Alleen een opwaardeerkaart? Heb je dan een SIM van MobiluX?

Laat ff wat weten, misschien kan ik je helpen.

Groet, Ger

• Rick

Hey Ger,

Dank voor de reaktie.

Nee ik zoek/ zou graag hebben, een kompleet NIEUW prepaid pakket. Dus simcard met nummer en wat beltegoed. Mobilux KIWI.

Hoor het graag

Rick

• Ger

Ik neem aan dat je weet dat je met dat pakket in Nederland geen ontvangst hebt?

Bovendien ken ik de provider niet, mij is alleen LUXGSM en Tango bekend. Ik kom vrij vaak in Luxemburg maar MobiLux heb ik nog nooit op m'n display gezien.

Wel ken ik Mobistar, maar dat is België.

Groet, Ger

• Rick

Dat gaat vlug..

Zie: http://www.mobilux.lu/02_produits/kiwi/

Voor zover ik kan zien doen zij gewoon aan ROAMING en ook in Nederland.

Nou is mijn Frans niet al te best, maar dat kan ik er toch uit opmaken.

Hoor het graag als dat niet zo is.

Kaart kost inkl. 25 euro beltegoed ongeveer 35 euro. ( als ik me niet vergis)

Nogmaals dank

• Ger

Gaat inderdaad vlug. Ik zie het al, schijnt een (nieuwe) naam van LUXGSM te zijn. Ja, ze doen inderdaad aan roaming, alhoewel je je moet realiseren dat als je er in Nederland mee belt je dan “vanuit het buitenland” belt en daar dus hoge kosten aan zijn verbonden. Ga zelf maar na als je met je Nederlandse kaart in Luxemburg zit en naar Nederland belt of naar Luxemburg zelf.

Ook als je het kaartje zou gebruiken en bv je buurman zou je bellen (terwijl je naast hem zit) belt ie naar Luxemburg en moet jij de kosten naar Nederland op je nemen.

Dus ik hoop dat je het een beetje snapt.

Groet, Ger

• Rick

Yep weet ik.

Maar ik zou toch graag zo'n kaartje hebben.

Als het kan breng je er een mee voor me?

Laat maar weten hoe met de kosten.

Rick

• Ger

Volgende week hoor ik of ik naar luxemburg ga, en wanneer precies. Ik laat het je wel weten.Ik woon in Limburg dus ben er zo.

groet, Ger

• Rick

Helemaal geweldig.

Als je gaat dan laat me even weten, Ik woon in brabant tegen de limburgse grens.

Afspraak is vlug gemaakt.

Rick