camping voor kleine kinderen in juni

• helen

Wij gaan voor het eerst camperen met onze kinderen van 1,5 en 4 jaar. We hebben zelf altijd gecampeerd in voor en na seizoen en zijn regelmatig op campings geweest waar het zeer stil was. Als je met z'n tweeen bent is dit niet zo'n probleem ga je gewoon weg. Met onze kindertjes willen we dus op een camping terecht komen waar het in juni ok al gezellig is. Er moet een zwembad of alleen een peuterbadje zijn en ook een speeltuin. Liever niet direct aan een riviertje. Heeft iemand een goed advies voor ons.

• jaap

camping alferweiher echternach met een kinderbadje en een klein speeltuintje

• Ger &Will

Fuussekaul in Heidersheid Zie www.fuussekaul.lu Ik denk dat je daar alles aantreft wat je zoekt. succes Ger

• Dj Siena

of camping birkelt in larochette

• Ger &Will

www.camping-birkelt.lu maar zie ook eens www.camprilux.lu

• Ger

Walensbongerd in Troisvierges.

Erg leuke gezinscamping

• helen

Bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb nog steeds niet beslist. Ik krijg van diverse campings info, maar heb toch het idee dat het op de meeste campings in juni toch rustig is. Wie weet hier meer over? Kunnen we misschien toch beter in juli gaan.

• mol

Wat ik een leuke camping vind voor kleine kinderen is

Camping Umbierg in Tarchamps, overal dichtbij.

Zeker geschikt voor kleine kinderen er is een zwembad, speeltuintje.

Winkels in de buurt en een meertje vlakbij.

Ik campeer zelf hier al een aantal jaren.

Veel vakantieplezier in Luxemburg

www.umbierg.lu

• sabrina

op de camping la plage in beaufort kan je goed met je kinderen terecht en hier is het vanaf mei tot augustus een normale drukte elk jaar weer maar er komen ook standaard gasten elk jaar weer terug dus ook leuk als de kinderen vriendjes make die kunnen ze het jaar daarna vaak weer terug zien.