mooi plaatsje gezocht

• Willem en Thea

Hallo allemaal,

Ik ben kort geleden getipt over deze prachtige site, en heb er al heel wat informatie over Luxemburg uit kunnen halen.

Waar ik nog naar op zoek ben is een plekje voor mij, mijn vrouw, bestelbusje, twee fietsen en een tent.

Maar wij hebben nogal wat wensen: de camping moet mooie en ruime rustieke plaatsen met wat privacy hebben (liefst wat doorelkaar in plaats van in rijtjes), niet te groot zijn, weinig of geen caravan-seizoenplaatsen hebben. Verder hechten wij niet aan luxe. De voorzieningen mogen minimaal zijn, alleen elektriciteit is gewenst. (Misschien zijn er lezers die camping Stortemelk op Vlieland van vroeger kennen, ongeveer zoiets bedoel ik dus).

Bestaat er zo?n plekje in Luxemburg? Wij gaan 10 dagen, vanaf 13 juni, in het voorzeizoen dus. Ik neem aan dat het dan nog niet nodig is om te bespreken.

Wij zijn heel benieuwd naar jullie reacties.

Met vriendelijke groetjes,

Willem en Thea

• Linda

Hallo,

Deze camping in Echternach is miscchien het geen wat je zoekt.

http://welcome.to/campingalferweiher

Linda

• Ger

Of camping Vallée de l'Our in Rodershausen?

Rustig gelegen aan de Our, mooie omgeving, veel wandelmogelijkheden, erg rustig en goed onderhouden sanitair.

Meer info: www.peters.lu

Groet,Ger

• sabrina

ik kom al 24 jaar in lux en ik denk dat beaufort wel wat voor jullie is er zijn daar 2 campings de ene is wat luxer dan de andere maar van daaruit kan je geweldig mooi fietstochten maken en je hebt ook alles wat je nodig hebt in de buurt

en ook camping neuhmeule in neuhmeule is erg leuk en goed gelegen.

maar ja luxemburg is naturlijk heel mooi je hebt ook veel campings waar je gewoon op de bonnefoi naar toe kunt gaan zodat je eerst kunt kijken wat je wilt

oja in clerveaux is ook een mooie camping en ligt goed alleen als je echt van plan bent om fietstochten te maken dan is het misschien niet helemaal praktich

groetjes

sabrina

• GSM Helpdesk Nederland

Inderdaad een aanrader, ben ik ook geweest. Alleen in de lente maak je wel eens kans dat de velden langs het water onder water staan ;-).

Groetjes,

Tim Wijkman