Beachparty Troisvierges

• rick

Hoi,

Wij gaan komende zomer op vakantie naar camping Walensbongert te Troisvierges, nu valt onze vakantie echter van week : 29 tm 31 In deze weken is er blijkbaar ook 1x volgens mij 29 Juli een BeachParty ( disco ) in het zwembad bij de camping. Mijn vraag is of dit veel hinder op levert kwa geluids overlast of dergelijke ??

M.v.g

Rick

• Ger

Nou Rick, ik wil je niet ongerust maken maar over het algemeen is het dan een soort volksfeest waaraan niet alleen de campinggasten, maar ook de bevolking van Troisvierges en omstreken aan deelneemt. Het gaat inderdaad tot laat in de uurtjes door maar is wel erg gezellig. Misschien een ideetje om zelf lekker mee te feesten? Is best gezellig en zo heb je er ook het minste last van.

Groet, Ger

• rick

Ik heb gehoord dat men dan dronken over de camping komt wandelen, weet u of dit zo is ?

M.v.g

Rick

• Ger

Het zwembad ligt direct aan de camping dus kan er best wel eens iemand op de camping “verdwalen”. Maar je hoeft toch niet meteen van het ergste uit te gaan?

Ga er vanuit dat het een gezellige avond wordt en doe gewoon lekker mee.

Groet, Ger

• rick

Okeeee, we moeten dus maar eens afwachten !!! Weet u of er wel maatregels genomen worden door de beheerders van de camping of dergelijke ?? Ik bedoel of er dan dingen worden afgesloten ?

M.v.g

Rick

• Ger

Beste Rick, misschien is het wel beter als je ze zelf even belt?

Hier vind je het adres en telefoonnummer:

http://www.walensbongert.lu/nl/index.htm

Groet,Ger

• Dj siena

kijk uit voor de kotsende Luxemburgers en overige toeristen. die Luxemburgers kotsen echt alles onder :D.