Waar gaat u heen?

• Dj Siena

beste mede Luxemburg fans

Beetje een rare vraag maar dit is puur uit intresse. waar gaat u heen in Luxemburg en wat valt in die bewuste plaats of streek te bezichtigen?

ik hoor het graag!

Om met mij zelf te beginnen, ik ga weer naar Echternach, vrienden opzoeken en feesten in Luxemburg [ jaja ook dit kan dus in LUX :D]

groet Ronald

• Ema

Wij gaan naar Weiswampach. We hebben een plek gevonden in een klein hotel waar onze honden ook welkom zijn.

• GSM Helpdesk Nederland

Wij (ik en mijn vriendin) gaan ook naar Echternach. We staan 3 weken op Camping Officiel in Echternach. Ik zit er overigens regelmatig gezien mijn ouders er tevens een seizoensplaats hebben, die gaan bijna elk weekend (zitten er nu ook weer).

Mijn favoriete streek is uiteraard het Müllerthal, maar ook de streek rondom lieler (en de camping in Tintesmühle, in het noorden) en het gutland behoren tot mijn favorieten.

Groetjes,

Tim Wijkman

• dj Siena

hoi

Tim

misschien zien wij elkaar wel ik zit nl. ook op de camping officiel. Ga je ook nog naar E-lake?

groet

Ronald

• GSM Helpdesk Nederland

He Ronald,

Wanneer is dat precies? Ik zit er van 1 tot 22 augustus (ongeveer) en sta op de bovencamping op de velden voor tenten (achter het toiletgebouw naast het tennisveld)

Mijn ouders staan er met een caravan, eveneens op de bovencamping twee á drie velden links van de grote trap (aan de weg met die twee overdwarse geulen)

Groetjes,

Tim Wijkman

• Dj Siena

hoi Tim

E-lake wordt gehouden op 12-13-14 augustus www.elake.lu

dit jaar staat oa. Ron van den Beuken op de line-up .

ik heb geen idee waar iik precies gaat staan ik wissel dit nog wel eens af. ik zit er zelf met mijn vriendin van 10-16 juli. en ik ben er zelf nog even van 12 t/m 14 aug.

je ouder staan die ten hoogte van die tennisbaan?

groet Ronald

• GSM Helpdesk Nederland

Trance is inderdaad wel mijn muziek… Daar gaan we dus zeker naar toe. We hebben het twee jaar geleden nét gemist omdat we toen net naar huis waren, wel balen :(.

Ach ja, lekker goedkoop goed vermaak, dat is nooit weg.

Wellicht zie ik je daar nog

Groetjes,

Tim Wijkman

• Dj Siena

ok

misschien tot dan.

groet

Ronald