Bungalowpark Altburg Beaufort

• Sharon Lohuis

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik de mensen bedanken voor de leuke tips en verhalen op dit forum. Heb al veel dingen opgeschreven voor onze vakantie in Juli.

Wij hebben een bungalow gehuurd in Beaufort. Park heet Bungalowpark Altburg. Heeft iemand hier al ervaringen mee?

Groetjes Sharon

• Ger van der Waal

Jazeker Sharon,

Ik ben er al enkele keren geweest. Het ligt zoals je weet in het mooie Beaufort op de weg naar Eppeldorf. Het ligt helemaal vrij en is gedeeltelijk ombost. Erg vriendelijke (Nederlandse) beheerders. De verschillende bungalows liggen in een kring om een plein, dat met gras begroeid is. De bungalows zijn erg mooi, en hebben allemaal een (kleine) televisie met satellietontvangst. Er zijn ook enkele nieuwere (en nog luxere) woningen met alle comfort. De huisjes staan ruim uit elkaar zodat je geen last van buren hebt. Er is zelfs een klein speeltuintje.

Beaufort ligt op loopafstand, en is en ideale plek voor wandelingen. In Beaufort is, ondanks dat het een klein plaatsje is, verrassend veel te doen.

Het enige nadeel vind ik persoonlijk dat de tarieven van tevoren niet duidelijk zijn.

Zo komt er, buiten de huur, nog een eindafrekening met zaken zoals watergebruik per dag/nacht, stroomkosten per KWh, is er een hoge waarborgsom, ingewikkelde regelingen bij annuleren, kortom een heel verhaal.

Ik (en volgens mij veel meer mensen) wil gewoon bij het boeken weten wat het gaat kosten en niet naderhand met allerlei extra kosten worden geconfronteerd.

Dat kan duidelijk anders, en klantvriendelijker. Maar dat is mijn persoonlijke mening hoor!

Kortom, over het park niets dan goeds, dat is zéér goed en zeker een aanrader; organisatorisch/administratief is het echter nogal ingewikkeld.

De website heb je wellicht al gevonden:

http://www.bungalowpark-altburg.lu/

Het zal je er zeker goed bevallen.

Ik wens je een fijne vakantie in Luxemburg.

Groet,

Ger van der Waal

http://www.wageral.nl

• Tonnie

Ik ben het met Ger helemaal eens .

Tonnie

• Nienke

Hoi,

Een beetje laat met reageren, maar zijn zojuist terug uit Italie. Wij zijn 1 keer bij Altburg geweest en gaan waarschijnlijk nog wel terug omdat het goed bevallen is.

Goede bedden, alles was netjes.

Waar ik wel even moeite mee had was de grote lijst met regels, over wat er wel en wat er niet mag, er hingen zelfs briefjes aan de muur enzo. Dat was wel even schrikken. Ik ben het ermee eens, dat het niet fijn is om een eindafrekering te krijgen. Ik betaal liever een vast bedrag en volgens mij kunnen ze zoiets best redelijk inschatten.

Oja en wij hadden de pech dat we lawaaige buren hadden, een stel belgen die hun hond vrij veel alleen lieten en dat was dus janken geblazen en als ze dan terug kwamen gingen ze tot 2 uur door met feesten. Niet echt fijn.

Maar je kunt wandelen vanuit het park en dat is perfect!

Veel plezier..

Nienke

• Jokes

Hoi Ger

Leuk positief bericht over Parc Altburg. Wij komen er al 7 jaar en blijven het fantastisch en gezellig vinden. Echter over de administratieve onduidelijkheid ben ik het niet met je eens. Op de prijslijst wordt duidelijk onderaan vermeld hetgeen er zoal bijkomt, incl de waarborgsom. Ook de annuleringsvoorwaarden zijn duidelijk. Misschien is het voor mij duidelijker dan voor de “gewone” vakantieganger omdat ik op een reisburo werk.

Wij kennen de ned. eigenaar zeer goed en gaan a.s. zaterdag weer voor 15 dg.

Gr. Jokes

• Nienke

Hoi,

Wij gaan ook weer in oktober, voor de tweede keer dus naar bungalowpark Altburg. We proberen nu een andere bungalow, eens kijken of dat net zo goed bevalt.

Ik kan me er nu al op verheugen :-)

Nienke