WAARSCHUWING BETREFT PINNEN!!!!!!!

• Linda

Beste Lezers,

Er zijn problemen met de geldautomaten van de Banque et Caisse D'epargne De L'etat of ook wel Spuerkees genoemd.Ik zelf heb daar afgelopen woensdag gepind omdat het mijn bank is en de pinautomaat heeft mijn opgevraagde 250 euro niet uitgegeven. Er zijn al meerdere gevallen bekend waaronder ook Nederlandse toeristen die bij de Spuerkees in Larochette 100 euro wilde pinnen en ook bij deze mensen is er geen geld uitgekomen. Erg vervelend allemaal vooral omdat er tot op de dag van vandaag nog steeds geen defect bordje op de automaat hangt. Na de have donderdag en vrijdag bij de bank te hebben doorgebracht, hehe ik wil mijn geld terug hebben, moet ik wachten tot a.s. dinsdag. Het gebeurt wel vaker, dit ook toegegeven door de bank. Er volgt nu een standaardprocedure en die moet ik afwachten om mijn geld weer terug te krijgen. Dit alles kan een paar weken in besalg gaan nemen. Voor mij al lastig maar als je op vakantie bent nog lastiger.

De post wordt aangegeven als de veiligste automaat.

Met vriendelijke Groet

Linda

Bollendorf-Pont

• GSM Helpdesk Nederland

Bedankt Linda voor de Tip. Gingen alle incidenten om de pinautomaat in Larochette of ook bij andere vestigingen? Ik weet dat in Echternach op het marktplein ook een Banque et Caisse D'epargne De L'etat zit (daar pin ik altijd) maar anders zal ik die de komende weken mijden ;-)

Groetjes,

Tim Wijkman

• Linda

Hoi Tim,

De bank in Echternach dat is mijn bank en daar is het dus gebeurt. Morgen hoor ik of er een verschil in het systeem zit. Mijd alle banken van de spuerkeess in het hele land. De mederwerkster van de bank hebben zelfs aan mij bevestigd dat er op dit moment problemen zijn door het hele land. Via toeval hoorde ik van het incident in larochette. Er werd mij nl verteld dat zoiets nog nooi was gebeurt. Dat hij geen geld uit geeft. Het is dus wel gebeurt en via zoeken op het net heb ik uitgevonden dat het in elk land wel eens gebeurt alleen word het zoveel mogenlijk in de doofpot gestopt. Ik heb nu al de slapenloze nachten en wil niet dat iemand die hier op vakantie is deze ook krijgt want ik begrijp dat je vakantie dan ook goed naar de klote is. Nog een dag heb ik de spanning morgen om 9.00 ben ik direct bij de bank en dan weet ik meer en hoop ik dat ze een verschil hebben zo niet tja dan schakel ik gelijk mijn verzekering in en dan gaan die verder met het gevecht tegen de bierkaai……

Groet Linda

• GSM Helpdesk Nederland

En heb je al nieuws? Ik hoop dat het gisteren goed is afgelopen…

Groetjes,

Tim Wijkman

• Linda

Hoi,

Sorry voor de late reactie ik ben er van de week niet aan toe gekomen. Ja ik heb mijn geld terug inmiddels weer keurig op mijn rekening. Er waren over het hele land verspreid 26 mensen die op een dag geen geld uit de automaat kregen.

Nog steeds is de automaat van de Spuerkeess niet optimaal ik heb al weer van nieuwe gevallen gehoord en ook van de Pinautomaat van de ING in Echternach deze schijnt de pasjes in te slikken.

De Post word aangeraden als de veiligste automaat van Echternach.

Linda