op vakantie

• caatje_pj

Hoi!

We zijn dit jaar van plan om voor de allereerste keer naar luxemburg op vakantie te gaan met een grote bungalowtent.

Nu zijn we op internet alvast rond aan het zoeken waar we het best naar toe kunnen en komen we terecht op verschillende campingsites.

Nu zien we bij deze sites heel netjes een prijslijst staan maar we weten niet of dit nu per standplaats is of per persoon!!

Een voorbeeld:

Kampeerprijzen seizoen 2005

volwassenen: 5 ?

kinderen (3-14 Jahre): 2,5 ?

staanplaats: 7,5 ?

elektriciteit: 2,5 ?

hond: 2,5 ?

douche: gratis

Betekent dit dat we voor een nacht met 2 personen en een tent ? 5 kwijt zijn? of meer? wie kan ons helpen want we snappen er niets van!!

Groetjes Carlijn en Nol

• Ger van der Waal

Caatje, je moet er van uitgaan dat alle genoemde prijzen per persoon en per nacht zijn. De bedragen betreffende electra, gas, staanplaats en dergelijke zijn meestal per nacht (en dus niet per persoon).

Dus: voor 2 volwassen personen, zonder hond, kids en electra betaal je in dit geval € 17,50 per nacht.

Groet, Ger

• caatje_pj

Jeetje, daar had ik niet op gerekend. ik dacht we gaan even lekker goedkoop op vakantie.

In ieder geval bedankt, nu weet ik een beetje waar ik op moet letten! (heb je, of iemand anders, misschien nog tips voor een goedkope camping? er hoeft geen zwembad bij te zitten)

Groetjes Carlijn

• Ger van der Waal

Ja Carlijn, de Euro heeft ook in Luxemburg toegeslagen.

Toch vind ik de prijzen die jij noemt niet hoog hoor. Dat zijn toch normale prijzen, die in Nederland en Belgie echt niet lager zijn. Bekijk de prijzen van een doorsnee Nederlands camping mar eens. Da's pas schrikken…….en dan sta je vaak ook nog hutje-mutje op elkaar, omdat elke vierkante meter benut moet worden.

Voor een overzicht van campings en prijzen moet je hieronder maar eens kijken:

http://www.camping.lu/nl/nlstart.htm

Kijk ook eens bij Camping Vallee de l'Our in Rodershausen.

Een leuke, eenvoudige en rustige camping op een mooie locatie aan de Our. Deze zit ook qua prijs wat gunstiger.

Succes met kiezen.

Groet,

Ger

• caatje_pj

ja daar heb je wel heel erg gelijk in! als je ergens nog leuk op vakantie kunt voor niet te veel geld moet je wel naar Luxemburg

In ieder geval heel erg bedankt voor de tips

Groetjes Carlijn

• rubke

Boek via vacansoleil een tent op camping birkelt. Je bent wat duurder uit maar je hoeft zelf bijna niks mee te nemen.

• caatje_pj

hoi rubke

Het was nou juist de bedoeling dat het een goedkopere vakantie zou worden. we zouden eigenlijk helemaal niet op vakantie gaan maar omdat ik echt behoefte heb om er even uit te zijn hadden we dit bedacht.

In ieder geval bedankt voor de tip! misschien iets voor volgend jaar!

Groetjes Carlijn

• Tonnie.

Hallo Caatje PJ.

In Mullerthal is de Camping Cascade een zg boeren camping zeer goedkoop met 100 plaatsen waarvan 50 vaste plaatsen de camping licht midden in het Mullerthal -gebied 300 ± mtr van de Schiesentumpel een romeinsbrugje dat over een beekje loopt dat beekje loopt dwars door de Camping (prachtig wandel gebied)

Een pretige vakantie gewenst in Luxemburg.

Groet Tonnie.

• caatje_pj

Hoi Tonnie

Dankje voor de tip! ik ga meteen op zoek naar de camping op internet!

Dankje!

groetjes Carlijn