reserveren van te voren?

• caatje_pj

Hoi Allemaal!

Omdat ik het zo fijn vond dat er zo snel gereageerd werd op mijn berichtje plaats ik mijn volgende vraag ook maar hier.

We willen dus met de tent naar luxemburg maar is het slim om van te voren te reserveren of kun je ook gewoon aan komen rijen en terplekke zeggen dat je er een week of zo wil blijven?

Wie heeft hier ervaring mee? ben je toen gewoon aangereden of heb je van te voren wel even gekeken waar leuke campings zitten?

Alvast bedankt voor de reacties!!

Groetjes Crlijn

• Ger van der Waal

Carlijn,

Dat ligt helemaal aan het tijdstip dat je gaat. Ga je in het hoogseizoen loop je het risico dat veel campings vol zijn, alhoewel er voor een tentje vaak nog wel een plekje vrij is.

In het voor- en naseizoen is er vrijwel nooit een probleem.

En mocht je op de bonnefooi gaan en gewoon wat campings af gaan tot je er een vind die plek heeft is het ook niet nodig om te boeken. Er zijn campings in overvloed in Luxemburg.

Maar mocht je een specifieke camping op het oog hebben waar je persé naar toe wilt is het handig om te reserveren, om zodoende teleurstellingen te voorkomen.

Groet,

Ger

• caatje_pj

hoi Ger

Dankje voor het antwoord

We hebben gister een joekel van een tent gekocht (5,5 meter breed, dat is nogal vonden wij!) dus ik denk dat als ze een plek vrij hebben voor een tentje, deze tent iets te groot zal zijn. ik denk dat ik me ook veiliger voel als ik zeker weet dat we een plek hebben, dus ik denk dat we maar gaan reserveren (we willen namelijk in het hoogseizoen gaan, vanaf 1 augustus)

Bedankt voor de reactie!

groetjes Carlij

• harry

Beste Carlij

in troisvierges op camping walensbongert hebben ze gegarandeerd nog plaats voor een grote tent. er zijn div plaatsen speciaal voor grote tenten en auto vrij.

ideaal met kinderen.

m.v.gr.