fietsen huren

• Sharon Lohuis

Hallo!

Wij hebben een kleine twijfel op het moment. Wij vertrekken zaterdag om 9 uur naar Luxemburg voor 2 weken en willen daar eigenlijk de beschikking over een fiets hebben. Nu zijn we aan het zoeken geweest op internet, maar kunnen eigenlijk geen informatie vinden over het huren van fietsen.

Weet iemand waar fietsen te huur zijn in de buurt van Beaufort? En wat dat eventueel zou kosten? Wellicht een link naar een web-site?

Mocht het namelijk te duur zijn zullen we twee (oude) vouwfietsen meenemen….

Alvast bedankt!

Werner en Sharon

• Dj Siena

hoi

kijk even in Echternach { ligt op ongeveer 10 km van Beaufort } daar zit ten hoogte van de Opel garage een fiets/brommer huurbedrijf.

succes

• Ger van der Waal

Sharon, vlak in de buurt van Beaufort ligt Dillingen. In het bungalowpark “de Hondsbierg” worden fietsen verhuurd. Ik weet niet of dat alleen voor de eigen gasten is maar je kunt allicht even informeren; het zijn Nederlanders.

Onder bij de brug aldaar worden ook fietsen (en kano's) verhuurd. Ik weet echter hun adres niet, maar dat zou je eventueel ook aan Alphons of Ramona Haaker (van de Hondsbierg) kunnen vragen.

Kijk eens op :

http://www.hondsbierg.com en klik op “prices”.

E-mail: info@hondsbierg.com

Tel: 00-352836349

Succes en groet,

Ger van der Waal

http://www.wageral.nl

• Ger van der Waal

Sharon, ik zie aan je nieuwe posting dat jullie weer terug zijn. Is het nog gelukt met het huren van fietsen in de buurt van Beaufort?

Groet,

Ger van der Waal

• Sharon Lohuis

Hallo Ger,

We hebben toch de vouwfietsen meegenomen, en dat was maar goed ook, de prijzen om een fiets te huren daar worden volgens mij kunstmatig hoog gehouden.. €15,- per dag… Niet te geloven…

Met de vouwfiets was Beaufort goed te doen.

Geweldige week gehad, wegens familieomstandigheden helaas de vakantie vroegtijdig af moeten breken. Volgend jaar gaan we het nog eens overdoen, we hebben niet al je tips kunnen benutten. We zijn wel met de boot van Wasserbillig naar Saarburg geweest, dit was een geweldig mooie tocht. Verder hebben we met de auto een trip gemaakt langs de Moezel, helemaal tot aan Remich, wat overigens een reuze gezellig stadje is.

Het is ons opgeballen dat we in Remich nog veel minder moesten betalen voor sigaretten dan in Weiswampach, enig idee hoe dit kan?

Zit jouw vakantie er al op? Zo ja, hoe was het? Nog mooie nieuwe dingen gezien?

Onze ervaring met Parc Altburg was zeer goed, we hadden een achtpersoons bungalow aan de rand van het bos. De bungalow was van alle gemakken voorzien.

Volgens jaar willen we eigenlijk iets meer zuidelijker, dit omdat we Remich en omstreken erg mooi vonden. We hebben overigens nog niets gezien van het zuidelijkste Luxemburg (Terre Rouges geloof ik….). Als je nog tips hebt voor een bungalow of vakantiehuis in die regio hoor ik het graag. We willen wel graag een wat luxere uitvoering hebben. We horen graag hoe jullie vakantie was!

Groetjes,

Werner en Sharon