Fuussekaul

• Tonny Nagtegaal

Jammer maar helaas de vakantie zit er weer op.

Vanaf 25 juli tot 9 augustus zaten we Camping de Fuussekaul in Heiderscheid.

Vorig jaar waren we hier ook al geweest en eigenlijk was het niet de bedoeling om dit jaar nog eens te gaan.

We zouden eigenlijk naar het Gardameer in Italie gaan maar dochterlief (15) had het vorig jaar bij de Fuussekaul goed naar haar zin gehad.

Ook de jongste (zoon 11) wilde dit ook.

Oke….geen probleem we rijden liever naar Lux dan naar Italie.

Wij en de kinderen hebben ons wederom prima vermaakt alleen de temperaturen lieten het vergeleken met vorige jaren behoorlijk afweten.

Overdag was het nog goed te doen maar ‘s avonds en ’s nachts veel regen en kou.

's Avonds lekker buitenzitten was er de laatste week niet bij. (10 graden)

Maar goed het was weer een gezellige boel op de Fuussekaul….en zeker een aanrader voor de oudere jeugd.

De camping blijft echter het hele jaar open dus wie 's winters ook nog eens wil gaan

moet zeker de Fuussekaul in gedachten houden.

Wij hebben de laaste jaren veel sneeuw meegemaakt (mede door de hoge ligging).

Volgend jaar met hemelsvaart proberen we de Nommerlayen.??

Wie is hier wel eens geweest…..ook goed voor de oudere jeugd…??

Voor verslagen en foto's kun je ook terecht op www.tonag.nl

Groetjes Tonny

• Yvonne

Hoi Tonny,

Ik heb je site even bekeken. Ziet er hartstikke leuk uit! Groetjes vanuit een zeer regenachtig Lellingen.

• Tonny Nagtegaal

Dank je wel….Yvonne.

Is het alweer zo laat met de regen, jammer dit weer hebben we de laatste 4 jaar in LUX niet zo meegemaakt als nu. ( weken 30,31,32 en 33)

Maarja overal is het pet, zeker in Nederland.

Wij hebben het nog redelijk gehad afgelopen weken maar 's avonds was het bijna niet meer te doen om buiten te zitten, vooral in Heiderscheid liepen de temperaturen snel terug naar 8 tot 10 graden.

Maar goed we hebben ons toch weer prima vermaakt.

We hebben al eens vaker bij jou op de site gekeken (als ik het goeie yvonne voor me hebt. )

Wij gaan ook regelmatig een weekend naar Luxemburg, vaak met z'n tweetjes of ik alleen met de jongste om te wandelen en of vrienden te bezoeken.

Net als vorig jaar laten we de caravan niet meer in Lux staan, nemen een hotel of pension maar dat is zo te zien bij jou ook mogelijk.

Wanneer weten op dit moment nog niet, moeders en zoon vertrekken over 6 weken alweer voor een korte vakantie naar spanje….(ik mag niet mee..ohhhhh)

Maar als het zover is hoor je nog van ons.

Groetjes Tonny

• Yvonne

Hoi Tonny,

Ja hoor je hebt de ‘goeie’ Yvonne voor je. Het was een bijzonder natte zondag maar sinds een uurtje zie ik veel blauwe lucht met witte bloemkoolwolken en is het zowaar zonnig zodat het fijn is om buiten te zitten. Mochten jullie eens overnachting zoeken dan zijn jullie van harte welkom in onze bed & breakfast ‘Rozengeur & Maneschijn’.

• Tonny Nagtegaal

Dat is goed Yvonne, ik denk een weekend ergens midden november.

Meestal in deze maand gaan we wel een keer.

Ik keer wat anders dan een hotel, ziet er trouwens wel gezellig uit bij jullie.

Als het zover is mail ik je wel.

Tonny

• dj Siena

he Hallo

kom net uit de Laid Night in Niederfeulen. dit is vlakbij de Fuusekaul. Wie eens wil stappen en niet te ver weg wil moet even langs de Laid Night langsgaan. is best wel cool daar!!

groet

• Tonny Nagtegaal

Ook hallo

Ook komisch: komen we toch al jaren op de Fuussekaul en zijn dus ook al tig keer langs de Laid Night gekomen heb ik toch altijd gedacht dat dit gesloten was!

Moet zeggen dat het er aan de buitenkant ook niet echt uitnodigend uit ziet.

Maar bedankt voor deze tip. Jammer dat we inmiddels net terug zijn; dit zal onze dochter van 15 die op de camping een ontzettend leuk groepje jongens en meiden bij elkaar had niet leuk vinden te horen! Zij zijn niet verder gekomen dan de “disco” van de Fuussekaul zelf.. :)

Groet Sylvia

• Dj Siena

Hoi

Ik wist het ook niet maar ik heb daar dit weekend gedraaid . wel is het verstandig om met een groepje te gaan. niet vanwege de veiligheid want dat is het probleem niet, maar puur vanwege het feit dat daar vrijwel alleen Luxemburgers komen..

groet

Ronald