Hallo allen, gegroet vanuit Troisvierges!!!
Eindelijk een internetmogelijkheid gevonden hier, nog wel in het dorp zelf !!! In het piepkleine bioscoopje dat tegenover het station ligt kun je voor een euro per uur gebruik maken van verbazend snel internet. Ik kon het niet laten….. En aangezien het toch (weer) een regenachtige dag is kon ik nu dus mooi even contact houden met het thuisfront.
Inmiddels heb ik er nu ruim 2 weken Luxemburg op zitten, wat een heerlijk land zeg!!! Ondanks het relatief niet erg zomerse weer hebben we toch heel wat uitstapjes kunnen maken, kunnen mountainbiken, paardgereden, en genoten van de prachtige natuur en alle schitterende velden, heuvels en bossen. Heerlijk gewoon!
Ook de camping, Walensbongert in Troisvierges, bevalt uitstekend!! Wat een geweldige lieve, aardige en behulpzame mensen zijn Bernadette en Peter, en dan te bedenken dat ze de camping nog maar zo kort runnen! Petje af!
Bij thuiskomst zal ik zeker nog wat berichtjes achter laten hier , nu tikt de teller door en thuis is het natuurlijk lekker gratis.