weer terug

• Nienke

Dag iedereen,

Net weer een fantastische week acht de rug in Luxemburg. Het weer was top, iedere dag -na het wandelen- lekker tot half zes in het zonnetje buiten zitten met een stukje taart (nemen we altijd mee als we door Limburg rijden). Weer naar Beaufort geweest, weer naar bungalowpark Altburg. Prima huisje, goeie service. Lekker uit eten geweest en goede wandelingen gemaakt. Wel veel teken, de honden zaten onder….Ik zou wel willen dat we zelf zo'n huisje daar hadden, lijkt me ideaal.

Groeten,

Nienke

• Ger van der Waal

Leuk om te horen Nienke. Je had ook echt alles mee hè? Mooi weer, leuk huisje en dat allemaal in die mooie omgeving van Beaufort. En als klap op de vuurpijl dat stukje Limburgse taart ;-)

Wie doet je wat? Tja, en die teken…….het is allemaal nog puur natuur daar, en daar horen (halaas voor de honden) ook teken bij.

Zelf ben ik ook twee keer in Parc Altburg geweest. Inderdaad een erg leuk park met een mooie ligging en zeer gastvrije eigenaren.

Binnenkort gaan we zelf ook weer voor een lang weekend naar Luxemburg. We verblijven daar in de buurt, in Dillingen om precies te zijn. Voor de zoveelste keer bij Alphons en Ramona van de “Hondsbierg”. Nu nog duimen voor mooi herfstweer en we zijn dik tevreden.

Groet,

Ger

• Nienke

Hoi Ger,

Hondsbierg is ook prima vind ik, zijn we meerdere keren geweest. We vonden het alleen wat krap voor vier personen en vier honden en ik had veel last van de slechte bedden. Maar voor de rest niets op aan te merken. Altburg is gewoon iets luxer en ruimer en je kunt vanuit het park iets beter wandelen, maar we missen wel de broodjesservice ;-)

Veel plezier…

Groeten Nienke