E-Lake 2006

• GSM Helpdesk Nederland

Weet iemand toevallig de datum al waarop dit gehouden wordt? De E-lake site is sinds september niet meer bijgewerkt.

Groetjes,

Tim Wijkman

• Linnie

Hoi Tim,

Ik heb ze een mailtje gestuurd dus als ik wat weet dan hoor je het van me.

Groetjes Linda

• Dj Siena

Kijk of mail even met ODD event. deze doen de boekingen voor E-Lake.

www.odd.lu

groet.

• Linnie

Hoi Hoi,

E-lake is op 11, 12 en 13 Augustus.

Groetjes Linda

• GSM Helpdesk Nederland

Heel erg bedankt Linda dat je dat zo snel hebt uitgezocht!

Helaas, aangezien ik en mijn vriendin beide voor de klas staan en onder Regio Zuid vallen, is dan nét onze vakantie om…

Groetjes,

Tim Wijkman

• Linnie

Hoi Tim,

Een weekend naar Lux is ook leuk en je bent er vanuit Hol zo.

Groetjes Linda

• DjSiena

Precies

via Luik en Prum ben je er zo. Maar Tim zal dat vast wel weten. B.t.w. Tim ga jij komend jaar naar E-lake?

groet

Ronald

• GSM Helpdesk Nederland

We proberen inderdaad wel te gaan. We zijn afgelopen jaar ook geweest, maar dit jaar valt de vakantie voor het zuiden heel vroeg waardoor het E-Lake weekend tevens officieel het laatste weekend van de zomervakantie is. Aangezien ik en mijn vriendin beide in het onderwijs zitten, en scholen vaak de laatste week van de vakantie gebruiken om het nieuwe jaar voor te bereiden, ben ik bang dat wij dus de laatste week van de vakantie al niet meer weg kunnen. In dat geval moeten we even kijken of we inderdaad op en neer kunnen rijden. Zoals het er nu naar uit ziet zitten we van ongeveer 4 tot 22 juli in Luxemburg…

Groetjes,

Tim Wijkman

• DjSiena

Hoi

ik probeer er ook dit jaar weer bij het e-lake festival te zijn. Het afgelopen jaar was een goede editie ( Ron van den Beuken en Marco Mei).

hopelijk dit jaar weer een goede line Up.

groet,

Ronald

• GSM Helpdesk Nederland

Nou bij ons is het geregeld, we komen er speciaal nog een lang weekend voor terug :D. Daarmee ga ik dit jaar al vier keer naar Luxemburg (voorjaar, twee keer zomer en in het najaar :D)

Groetjes,

Tim Wijkman