huisje geschikt voor baby

• Nancy

Hallo allemaal,

Wij willen in het voor- of naseizoen twee weken naar Luxemburg. Ik ben al wel aan het inlezen, maar kan geen keuze maken. We willen graag een huisje huren met 2 slaapkamers. Ook willen we graag wandelen en evt. fietsen in de omgeving. Dit moet wel mogelijk zijn met een buggy, onze dochter is nl 1 jaar tegen die tijd.

Graag hoor ik tips van jullie.

Bedankt alvast,

Groetjes Nancy

• GSM Helpdesk Nederland

Had je al accomodatie's op het oog dan? En in welke regio wil je graag zitten?

Groetjes,

Tim Wijkman

• Nancy

Hallo Tim,

We hebben nog geen specifieke regio in gedachten. Het moet vooral buggyvriendelijk zijn. Hoe meer ik lees, des te meer heb ik het idee dat er veel te wandelen valt, maar of dat ook geschikt is voor een buggy?

Ik heb wel wat accomodaties op het oog: Haus Janssen en bungalow Koob in Dirbach en een huis in ammeldingen an der our (Osling).

Groetjes Nancy

• Ger van der Waal

Nancy, kijk eens op deze site:

http://www.bungalowpark-altburg.lu/

Deze huisjes in het Luxemburgse Beaufort zijn uitermate geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Ook de direkte omgeving is zeer goed te bereiken voor mensen met buggy's en kinderwagens.

Verder zit je in een prachtige omgeving met erg veel wandel en fietsmogelijkheden.

Groet,

Ger

• GSM Helpdesk Nederland

Inderdaad, Beaufort is een prachtig dorp en heeft een nóg mooiere omgeving. Het ligt in het “Müllerthal”, oftewel het “klein Zwitserland” van Luxemburg, met veel hoge rotswanden, spelonken, grotten etc. Heel mooi om in te wandelen, maar waarschijnlijk met een buggy iets moeilijker, gezien er veel trapjes, stronken etc. zijn.

Wellicht dat je bij het Syndicat d’Initiative et de Tourisme (VVV) buggy vriendelijke wandelingen kunt krijgen.

Groetjes,

Tim Wijkman

• Nancy

Bedankt voor jullie reakties. Ik denk toch dat we maar een andere bestemming moeten kiezen dan Luxemburg… Helaas, over paar jaartjes zal het beter gaan.

Groetjes Nancy