Honden en Mullerthal

• Jeroen van Gestel

Beste mensen,

Weet iemand mij te vertellen of ik mijn hond gewoon mee kan nemen naar het Mullerthal voor een lekkere wandeling tussen de rotsen?

Alvast bedankt!

Jeroen

• Ger van der Waal

Dat lijkt me geen enkel probleem; ook de honden zullen er zich opperbest vermaken. Alleen is het op de meeste plaatsen wel verplicht de honden aan te lijnen.

Groet,

Ger

• Toon

De laatste jaren doen de boswachters heel moeilijk over loslopende honden en waarschuwen maar een keer (het jaagt het wild op)

Groetjes Anton.

• Marleen

Hoi Jeroen

wij zijn er al een paar keer in het Mullerthal geweest met 2 grote honden en hebben geen problemen gehad ,,,

onze honden vinden het daar fantastisch en tot hier toe zijn we met de honden overal héél welkom

we hebben weer een weekje vakantie in het mullerthal einde Mei , met de honden een Berner Sennenhond en een Australische Herder

• Trudy

Wij zijn de eerste week van mei geweest met een jack russel en een spaniel en ze hebben genoten.

Ik heb absoluut geen problemen gehad.

Dit weekend gaan we weer.

• Jeroen van Gestel

Bedankt voor alle reacties!!!

Zeer binnenkort maar eens het Mullerthal opzoeken met onze zwarte Labrador!

Jeroen

• Trudy

Ik weet niet wanneer je gaat, maar ik zal uitkijken naar een zwarte labrador.

• Els

Weet iemand toevallig een leuk appartementje in het Mullerthal?

Dan houd ik mij zeer aanbevolen. Ik hoef weliswaar niet mijn hond uit te laten, maar wel mijn moeder :-)