Hond en versvoer

• Marjan

Wie o wie kan mij helpen. We zijn sinds kort overgstapt op versvoer (Carnibest) voor de hond. Dit voer kopen wij in Nederland ingevroren en dat wordt dus een probleem als we dan mee willen nemen. Ik weet ook dat dit niet te krijgen is in Luxemburg.

Andere mogelijke merken zijn: Rodi, Smuldier, Duck en voor de kenners zijn er nog meer.

Wie weet een goed adres en/of een goed merk versvoer voor de hond wat in Luxemburg gekocht kan worden?

Voor de vakantie overschakelen naar droogvoer doen we liever niet.

We zitten 2 weken in Beaufort.

• Yvonne

Kijk eens op www.fressnapf.de en dan Luxembourg aanklikken, misschien kun je daar wat meer info krijgen.

Groetjes, Yvon

• Jolanda

Hoi Marjan,

Leuk dat naar Beaufort gaat, Altburg toevallig? Het zal je hond daar zeker bevallen.

Je kunt ook Naturediet proberen, dit kun je dan gewoon vanuit nederland meenemen: http://www.naturediet.nl/index2.html

Groeten,

Jolanda

• Marjan

Jolanda,

We gaan inderdaad naar Altburg, Mijn man is daar kind aan huis.

Ik heb ooit nature diet geprobeerd, maar Nono kreeg last van dunne ontlasting en bloed in haar ontlasting. We weten niet of het door het eten kwam of een kombinatie met de warmte. We zijn in 1x overgestapt op carnibest en dat ging zelfs op haar leeftijd zonder problemen. Ik heb via onze Holistische dierenwinkel nu Almo Nature gehaald, diverse smaken en daar goede ervaringen mee.

Ik ga nature diet nog wel een keer proberen, want de recencies zijn goed. Ik vind het alleen tricky om dat tijdens de vakantie te doen.

• Jolanda

Hoi Marjan,

Hm ja, dat kan gebeuren. Maar dat is dan inderdaad geen goeie optie. Wat leuk dat jullie daar kind aan huis zijn. Ons bevalt het ook altijd erg goed daar.

Groeten,

Nienke

• Didi

op de weg van beaufort via reisdorf naar diekirch zit een dierenzaak. Ben er nooit binnengeweest, dus durf er verder niets over te zeggen. Wellicht hebben ze daar iets.

(sorry voor het late antwoord)

groetjes, Didi

• Marjan

We zijn ondertussen net terug uit Luxemburg.

Voor de hondeneigenaren kan ik zeggen dat er een hele grote dierenspeciaalzaak zit in Moestroff (Tussen Diekirch en Reisdorf). Heeft helaas geen versvoer zoals Carnibest en Duck maar wel alle goede merken met brokken en natuurlijk ook blikvoer.