hallo ik ben een luxemburgse meid van 28 jaar ben al 12 jaar in nl mijn pa woond nog in lux het is heel mooi dar op financiel gebied zitten ze dar beter dan hier mijn broertje was 18 en haat al een loon van 1300 euro een eigen huis is best duur maar het is wel zo dar moet je informeren er is zo veel mogelijkeheden om een huis te kopenm de levenstanderart is dar wel durder dan hier heben ook een aldie maar je vind er bijna niks onder de 1 euro maar je verdint er wel an je grijgt iedere mand kinderbijslag en je left er een stuker rustiger dan hier en je hept samenleving niet van de enne kijkt war de andere heft of doet nee ze zijn in onze oogen allemal het zerlfde en dar zijn ze strenger met kids als die nog onder de 17 of 16 om 22 00 uur nog rondsleteren heben de kids iemand in de nek zitten van euh zou je niet thuis moeten zijn ze letten er wel erg goed op het enige raad die ik kan geven als je er allen will woonen dan gaa kijken dat je in een klein boeredorpje kunt woone niet in de staat woral in luxemburg zelf ik als luxemburger woort er nog gek van wat dar los is overdaag maar in algemen denk ik wel dat het zig lonnd we zijn zrelf ook bezig om terug tegaan teminse ik en mijn nl manaan met 3 kids maar we denken nog over naar ik hiop dat je er wat an hept met vrindelijke groetjes natacha guelff Mike van breukelen schreef:
>
> Hallo ,
> Ik ben zelfstandig ondernemeren nu was mijn vraag of ik er
> voordeel bij heb om naar luxemburg te emigreren heeft iemand
> hier ervaringen mee en zou die mij kunnen vertellen hoe dat
> zit?
>
> vriendelijke groeten,
> Mike van breukelen