stamboom kasteel Vianden

• Hilda

Onze zoon, groep 8, is met een werkstuk over kasteel Vianden bezig. Afgelopen zomer heb ik twee foto's van de stamboom gemaakt, maar deze zijn mislukt doordat hij achter glas hangt. We hebben al geprobeerd via de vvv en het lux. verkeersbureau in ned. aan een kopie te komen. Helaas is dat niet gelukt. Hij moet zijn werkstuk al over 2 weken inleveren. Wie kan onze zoon met spoed helpen.

hartelijk dank en met vriendelijke groet,

Hilda.

• djsiena

Hoi

misschien google? je kan daar ook op plaatjes zoeken.

groet

ronald

• Hilda

Lukt ook niet, niet te vinden. Heeft iemand nog tip's.

Hilda.

• Linnie

Hoi,

Misschien helpt deze site je verder.

http://members.home.nl/pushkar/nassau.html

Groetjes Linda

• jan

Heb hier een link gevonden naar dat kasteel van vianden.

http://www.castle-vianden.lu/deutsch/index.html

grt jan

• Ger

Tja Jan, informatie over het kasteel zelf is in overvloed te vinden, maar het gaat Hilda om die uitgebreide stamboom daar helemaal boven in die kamer. Ik heb er (in de tijd van de analoge fotografie) heel wat foto's van gemaakt, maar toen ze ontwikkeld en afgedrukt waren was er nauwelijks iets van de stamboom te zien door de schittering van het glas.

Blijkbaar hebben meer mensen dat probleem; ik heb er niet één foto van op het internet kunnen vinden.

Succes Hilda, ik hoop dat iemand je nog op tijd uit de brand kan helpen.

Ger

• jan

Op die site staat Contact dan kom je bij een mail adres en een telnr.bel daar op of mail daar heen en vraag of ze wat kunnen doen.Is toch niet zo zwaar.

grt jan

• Hilda

Tja Jan, dat mailen had ik al gedaan. Het enige antwoord dat ik dan krijg, is dat je er een poster van kunt kopen bij de kassa van het kasteel. Het is alleen niet echt in de buurt. Pas in de kerstvakantie komen we weer in de buurt en dat is te laat.

Hartelijk dank voor het meedenken. Nog meer tips zijn welkom.

Hilda.

PS Ik had eigenlijk verwacht dat in deze internet-tijd er wel een plaatje van deze stamboom was te vinden via google. Met al die kleuren lijntjes erop is zo'n stamboom lastig zelf te maken.