Vakantiewerk voor studenten op een camping

  • Marco Thijssen

    Goedendag,

    Wij een camping in Luxemburg zoeken nog studenten uit Nederland die graag in de vakantieperiode willen werken. Wij hebben reeds meerdere studenten van vorig jaar die graag terug komen maar we zouden er nog graag een paar bij willen hebben.

    Wij bieden een salaris, kost en inwoning en een zeer prettige werksfeer.

    Graag studenten van 18 jaar of ouder die voor minimaal een maand op een camping willen werken en wel in de winkel als ook voor de annimatie.

    Indien men interesse heeft kan men graag zich melden en dan nemen wij contakt met jullie op.

    Groetjes Europacamping Nommerlayen.

  • paula dijkhuis

    waneer begint het seizoen bij jullie ik zou wel een paar maandjes kunnen werken ik hoor graag woon zelf al in luxemburg vlak bij dus dat is geen probleem ik ben wel 30 jaar als dat geen probleem is graag groetjes paula

  • Klaske Zwiers

    Geachte meneer, mevrouw,

    mijn naam is Klaske Zwiers ik ben 17 jaar oud en woon in friesland, nederland.

    i hou erg van reizen en nieuwe mensen leren kennen.

    Onlangs ben ik terug gekomen van mijn studie jaar in de verenigde staten, hierdoor is mijn engels zeer goed geworden. verder ken ik als 2e vreemde taal nog duits, in de verenigde staten heb ik als vrijwilleger bij een kinder dag verblijf gewerkt en weet dus goed hoe je met kinderen van alle leeftijden moet omgaan.

    ik zou het heel erg leuk vinden in luxemburg te wonen/werken deze zomer,

    de hele zomer ben ik inzetbaar en ik hou van aanpakken.

    ik zie er naar uit om van u te mogen horen,

    met vriendelijke groet,

    Klaske Zwiers

  • Esther en Marleen

    Hallo,

    Wij zijn Esther en Marleen, 2 meiden van 19 en 18 jaar oud en wij studeren Pedagogische Wetenschappen aan de universiteit van Nijmegen.

    Voor aanstaande zomer zijn wij opzoek naar een leuke baan op een gezellige camping.

    Wij zijn twee vriendinnen, twee spontane meiden die van hard werken houden. We zijn erg klantvriendelijk en vinden het leuk om ervoor te zorgen dat mensen een plezierige vakantie beleven.

    We zijn voor deze zomer opzoek naar werk op een camping.

    Ons hele leven hebben we veel gekampeerd en daarom spreekt dit werk ons erg aan!

    Beide hebben we 6 jaar Frans gehad op school en vorige zomer heeft Esther ook nog 8 weken op een camping in Frankrijk gewerkt in de animatie.

    Daarnaast spreken we beide goed engels en een klein beetje duits. Qua talen zit het dus goed bij ons.

    We kunnen goed met kinderen omgaan en hebben ervaring in de horeca. We vinden het leuk om afwisselend werk te doen!

    Deze zomer zouden we 4 weken beschikbaar zijn om bij u te komen werken. Rond 9juli - 9 augustus.

    We vroegen ons af of u nog op zoek bent naar medewerkers voor deze zomer? En of een periode van 4 weken ook mogelijk is?

    Indien dit het geval is, kunt u ons misschien wat meer informatie mailen over het werk op uw camping?

    (We hebben de website ook al bekeken maar wilde eerst even informeren voor wat extra informatie en of u nog opzoek bent naar personeel)

    We hopen snel iets van u te horen

    (ook indien u geen personeel meer nodig heeft zouden we het fijn vinden om een reactie te krijgen).

    Het lijkt ons in ieder geval erg leuk om op uw camping te komen werken deze zomer.

    Met vriendelijke groeten,

    Esther Damen en Marleen Wilms