wie kan mijn helpen aan een clown mijn kinderen zijn jarig en die hebben 31 kinderen uitgenodigt of iets anders leuks voor op hun verjaardag feestje moet wel snel wandt dat is al 30 januari wie een leuke tip
ik was er vergeten bij te zegen dat ik in luxemburg woon en daar het feestje ook geef dus een clown of goochelaar
paula dijkhuis schreef:
>
> wie kan mijn helpen aan een clown mijn kinderen zijn jarig
> en die hebben 31 kinderen uitgenodigt of iets anders leuks
> voor op hun verjaardag feestje moet wel snel wandt dat is al
> 30 januari wie een leuke tip
In de zomer staan wij op camping La Pinède in Consdorf. Ieder jaar komt daar voor de kinderen een goochelende balonnen clown (nederlandse). Ze schijnt ergens in Luxemburg een atelier te hebben (van horen zeggen) en zo in de zomer wat geld bij te verdienen. Misschien kun je bij belangstelling via de camping in Consdorf (=VVV) haar adres achterhalen. Prettige verjaardag en succes met de 31 kinderen!
Hallo Paula,
Even een vraag, ik woon zelf in denemarken en vroeg mij af hoe het is om in luxemburg te wonen, mn voor de kinderen.paula dijkhuis schreef:
>
> wie kan mijn helpen aan een clown mijn kinderen zijn jarig
> en die hebben 31 kinderen uitgenodigt of iets anders leuks
> voor op hun verjaardag feestje moet wel snel wandt dat is al
> 30 januari wie een leuke tip
nou ik vindt luxemburg niet veel maar als je van wandelen en monumenten bekijken houdt dan is het wel mooi je kan met zoon toeristen bus mee kost bijna niks en dan kan je met koptelefoon rond rit krijgen door luxemburg en uitstappen waar je wil is wel weer leuk maar ja iedereen is anders maar omgeving is heel mooi
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?