L-weekend

• Johnny

Hallo,

mijn vriendin en ik willen medio juni een weekend genieten van de rust en schoonheid van luxemburg. Ook mag er natuurlijk iets te doen zijn in de buurt voor een avond stappen. Wij zoeken eigenlijk een chalet of vakantiewoning (voorkeur losstaand en niet te duur).

Helaas weet ik niets van luxemburg en omgeving. Kan iemand advies bieden?

Bij voorbaat dank,

Johnny

• Yvonne

Hoi Johnny,

Misschien spreekt een van mijn logeermogelijkheden jullie aan? Kijk maar even op

www.logerenluxemburg.nl.

Groetjes, Yvonne

• hilda

Wij hebben hier goede ervaringen. De meeste huizen zijn echter wel per week, maar soms is een huis ook voor een paar dagen te huur. Bij interesse even navragen dus.

http://www.letzeburg.nl/

Groet,

Hilda.

• Johnny

Hey Yvonne,

Ten eerste bedankt voor de reactie.

ik zag net de gelegenheden en het sprak me wel aan. Vooral huisje rozemarijn, helaas zag ik ook dat dit aan een week huren vast zit. Kan dat ook per weekend of is het dan de bedoeling om het voor de gehele week te betalen?

Gr,

Johnny

• Johnny

Hey Hilda,

Bedankt voor de reactie. Ik heb de site bekeken en er is keuze genoeg.

Daarom meteen maar een vraag naar advies.

Wij zijn een verloofd koppel van 25 en 21 en hebben elkaar (straks in juni) een tijdje moeten missen. Nu willen we even genieten van de natuur, de rust en natuurlijk ook elkaar.

We hebben het lieftst iets vrijstaands.

Gezien de leeftijd zou het ook leuk zijn om iets van een stapgelegenheid te hebben.

Bij voorbaat dank,

Johnny

• Johnny

O ja,

ik had bij Hilda om advies gevraagd Yvonne. Maar dezelfde vraag geldt natuurlijk ook richting jullie. (kijk even op dat antwoord van mij)

Bij voorbaat dank,

Johnny

• Yvonne

Hoi Johnny,

In het voor- en naseizoen is het ook mogelijk twee of meerdere nachten te huren. De prijs is dan 35 euro per nacht.

• hilda

Oei, dat is lastig. Wij zijn nl bijna 2x zo oud en helemaal geen stappers, maar wandelaars. De afstanden zijn niet zo gigantisch in Luxemburg, maar de wegen zijn na wat alcohol nog veel bochtiger als normaal. Dus waarschijnlijk moet je op deze site maar eens de vraag loslaten of iemand weet bij welke plaats je dan moet gaan zitten. Wanneer je gezellige drukte zoekt, kun je terecht in Echternach, Vianden, Luxemburg-stad, Trier (in Duitsland) enz. Bij Bitburg (Duitsland) schijnt het vroegere vliegveld (Flugplatz Bitburg) omgebouwd te zijn tot uitgaanscentrum. Maar hier ben ik nog nooit geweest.

Succes met zoeken,

Hilda.

• Johnny

Bij mij gaat het om einde juni (volgens mij 22 juni ongeveer) helaas is dit dan hoogseizoen toch?

• Johnny

Hey Hilda,

bedankt ik ga er mee aan de slag. Tevens mag die gezelligheid ook gewoon een dorpscafe zijn hoor. Het echte feesten doen we in Nederland wel. Het gaat erom dat we s'avonds ook iets kunnen gaan doen.

Bedankt voor de info en als je nog meer info hebt laat het graag horen.

Groeten,

Johnny