Huis Waldeslust

• Jolanda

Dag iedereen,

Ik zou graag willen weten of hier mensen zijn, die ervaring hebben met huis Waldeslust (tussen Dillingen en Bigelbach) en zo ja, of ze daar iets meer over kunnen vertellen. Het ziet er op de foto´s namelijk erg mooi uit, maar ik kan verder weinig vinden over het huis.

Groetjes

Jolanda

• Frank Stuifbergen

Hmm, volgens mij ligt ie wel langs de doorgaande weg, met tamelijk wat verkeer, verder weet ik er ook niks over. Of ik heb nu een verkeerd huisje in me gedachten? Woensdag zal ik nog eens goed kijken, als ik toch die kant op moet.

• Ger

Als ik me niet vergis ligt het net buiten Bigelbach, op de weg naar beneden naar de grote weg Dillingen-Wallendorf.

Wij komen vrij regelmatig in Dillingen en via de boswandeling kom je op de plek waar het huisje staat weer op de geasfalteerde weg.

Als dit het huisje is wat ik vermoed kan ik je vertellen dat het erg rustig midden in een groot bos ligt. Tijdens het wandelen kom je er dan ook veel wild zoals vossen, reeen en ander wild tegen.

Wij waren er twee weken geleden nog en ook toen viel ons de mooie en rustige ligging weer op.

Ger

• Jolanda

Hoi,

Het ligt inderdaad tussen Bigelbach en Dillingen in. Ik vroeg mij af of het juist niet te afgelegen ligt. Zo min mogelijk mensen in de omgeving vind ik altijd prima, maar om nou helemaal weggestopt in een bos te zitten is ook zo wat. Dit is de site: http://www.waldeslust.lu/page2e.htm

Groeten

Jolanda