Vakantiewerk july en augustus

• Marco Thijssen

Hallo,

Wij zoeken nog studenten die in de zomer van 2008 willen werken op een grote luxe camping. We hebben al redelijk veel studenten maar nog niet genoeg. Heb je vrij in July en Augustus en wil je vakantie vieren en werken en ook nog geld verdienen, reageer dan snel. Graag ouder dan 16 jaar, we hebben nog plaats in de animatie, winkel, bar, en zwembad. Wij horen graag van jullie.

Groetjes Marco Thijssen.

• Robin Daemen

Hallo Marco,

Ik wil vragen of het helpen in de zomervakantie ook drie weken kan?

Samen met een vriendin van mij wil ik komen, beiden zijn we zestien.

Ik zelf ben al twee keer in de meivakantie bij jullie op de camping geweest.

Vorig jaar heb ik in de meivakantie geholpen samen met Janou en Robin uit Rotterdam.

Ik heb toen met de karaoke mee gedaan en gebowld en een paar keer met de kleintjes voor op het terras mini disco gedaan.

Kunt u dan nog meer informatie geven bijvoorbeeld over slaapplaatsen, en of de periode geod is van drie weken en hoe dit precies in zijn werk gaat.

Is het dan ook mogelijk dat we samen in de zelfde periode komen helpen.

Met vriendelijke groeten Robin Daemen en Danielle Freens.

• Marco Thijssen

Hallo Robin,

Zou je even een mail kunnen sturen dan naar nommerlayen@hotmail.com. Dit gaat gemakkelijker.

Groetjes Marco Thijssen

• Martijn Meijaard

Geachte meneer Thijssen,

Ik ben voor deze zomer op zoek naar vakantiewerk in het buitenland.

Mijn voorkeur gaat uit naar luxemburg, omdat ik daar vorige zomer geweest ben en het een prachtig land vindt. Ik ben 22 jaar oud en bereid om hard te werken.

Met vriendelijke groet,

Martijn Meijaard

Tel: 06-44989221