grote witte tent zomer 2009

• A

Aanstaande zomer 2009 komen wij u graag tegen!

Wij heten u aanstaande zomer weer van harte welkom in de grote witte tent te Dillingen. Ook jou hopen we tegen te komen als teamlid!

Voor de data en meer info, kijk dan op onze website: http://www.grotewittetent.nl

• N

De website van www.grotewittetent.nl is misschien gehackt. In ieder geval waarschuwt Google voor die website en als je er toch op probeert te komen meldt de virusscanner dat er geprobeerd wordt een Trojan in je computer te laden.

• Yaniz

Waarom leg je hier niet uit wat “de grote witte tent” is? Op deze manier komt het bij mij nogal heel erg vaag over en wekt zelfs achterdocht op!

• Yaniz

Heb even op de Witte tentlink gekeken. Was wat ik al verwachte.

Vind dit niet op het Luxemburgforum thuishoren. Geloof is niet specifiek land gebonden, vandaar!

• Ger

Ik ben het niet met je eens Yaniz. Geloof is inderdaad niet landgebonden maar dit is een evenement dat één keer per jaar in het Luxemburgse Dillingen-Sûre plaats vindt en dus zeker Luxemburg-gerelateerd is. Ik heb als moderator dan ook geen enkel bezwaar tegen dit bericht.

Ger

Moderator Luxemburg-prikbord

• Yaniz

Hallo Ger,

Ik respecteer je beslissing. Heb wel een opmerking, zonder een ellenlange discussie te willen.

De Witte tent dwingt wel iemand om op hun site te kijken op deze manier. Men geeft geen aanwijzing dat het om een religieus iets gaat. Er zijn zeker mensen die niet op die manier geconfronteerd willen worden met iets waar ze geen belangstelling voor hebben.

Een “aanduiding” dat de link/Witte tent, een religieus iets is, zou het eerder sieren dan ontsieren en eerder mensen aantrekken die er wel belangstelling voor hebben.

Groetjes, Yaniz/ Joop.