Wie heeft een tip ik zoek een stille/rustige camping, belgie/luxemburg/duitsland/frankrijk (max. ca.350km van Arnhem) zonder muziek/animatie maar met zwembad en geschikt voor kinderen.
Bij vooorbaat dank.
Jaap
Hallo Jaap,
Je zou eens op de site (als ze die hebben) kunnen kijken van camping Kaul in Wiltz. Ik weet dat er een zwembad is en dat niet te veel poespas. Mocht er geen site zijn kan je het proberen via de VVV van Wiltz. Supermarkten, winkels op loopafstand, < 1 km.
Wiltz ligt ongeveer 20 km ten oosten van Bastogne (B) en ik denk wel dat het binnen de 350km grens zit.
Camping Kaul in Wiltz (Luxmburg) is een heerlijke vrij rustige camping gelegen in een prachtige omgeving. Ondanks dat er in de vakantietijd veel gasten zijn heb je daar weinig last van. De vamping bestaat uit twee delen. Een deel dat bestaat uit voornamelijk een heel groot grasveld en een ander deel heeft paden met aan weerszijden de ruime plaatsen met op een aantal plaatsen heggen er tussen.
Dit veld geeft daardoor meer privacy dan op het andere open veld.
Het is een kindvriendlijke camping met twee eenvoudige speeltuintjes en een mooi zwembad. Hiervoor moet wel betaald worden (speciaal gastentarief) maar dat maakt het campingtarief weer voordeliger voor de mensen die niet (vaak) gebruik maken van het zwembad. Het zwembad ligt overigens tussen de twee campingvelden in.
Zie voor meer gegevens over de camping: www.campingkaul.lu
De camping wordt gepacht door een Duits/Engels echtpaar, die garant staan voor een goed gastheerschap.
NB: De camping is minder geschikt voor jongeren, er is geen disco of dergelijke activiteiten.
Al met al een camping die ik van harte kan aanbevelen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?