Walensbongert

• bas

Beste Beppie

de beste plaatsen zijn “im thal” en niet“ auf dem plummer ”

vanaf plaats 150 is het altijd berg op en af of trappen op en af.en een eind lopen naar de toiletten welke in begin 2004 gerenoveerd zijn.

plaats no. 14 t/m 20 24 t/m 29 en 34 t/m 37 zijn de mooiste plaatsen kort bij kantoor, speeltuin en sanitair . Zwembad zit niet in prijs camping, dus moet appart betaald worden. de trein hoor je niet. er zijn inderdaad ( weer) nieuwe beheerders,

hoe deze mensen zijn weet ik niet, heb ze nooit gezien, vorige beheerders dachten alleen aan hun eigen, gepoetst werd er weinig, weet dus niet hoe dat nu gaat.

wasgelegenheid is oud, maar in orde. gezien de leeftijd van de kinderen denk ik dat een van bovenstaande plaatsen het beste is. als je meer wil weten vraag gerust

• Karin Jentink

Hallo Beppie,

En hoe is het bevallen op de camping? Wij zijn misschien van plan om van de zomer te gaan. We hebben wel een hond. Weet je toevallig of er goede uitlaatmogelijkheden zijn rond de camping?

Groetjes,

Karin

• Erik

Hallo,

Ik lees hierboven nogal verschillende reacties. In 2005 heeft camping een nieuwe eigenaar gekregen en in 2006 dus weer een andere eigenaar?

Wie is er in 2006 geweest en kan me vertellen hoe het er nu is?

Wij zijn van plan te boeken. Gezin met 2 kinderen 2 en 5 jaar.

Erik

eitkbw4@hotmil.com

• carin

Hallo eric,

Wij hebben vorig jaar 10 dagen op de camping de walenbongert gestaan in een verhuur stacaravan.

Het is een ontzettende leuke camping ook voor de kids zelf kids van nu 3 en 8 jaar.

Het sanitair is erg schoon en de eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk.

Wij hebben daarom weer geboekt dit jaar.

Dus een echte aanraders.

Wil je meer weten of foto's zien mail me maar.

Groetjes de fam. Diphoorn

• Annelies

Ik las jullie berichtje en ook over eventuele foto's van Walensbongert!

Wij hebben interesse om eventueel naar deze camping te gaan met onze

3 kinderen van 4, 10 en 12 jaar.

Zouden jullie ons hier wat meer over kunnen vertellen, ook over bijvoorbeeld het

animatieteam en wat foto's toe kunnen zenden.

Alvast hartelijk bedankt!!