BBQ'en aan meer Echternach

• Linda

Hai Ronald,

Bedankt voor je informatie.

Groet Linda

• Linda

Hoi,

Zij is de beheerster. Ze zochten een nieuwe eigenaar maar zover ik weet is de camping nog steeds van de gemeente.

De marquis is waarschijnlijk van een grote huizen organisatie en wat de juiste plannen zijn is nog niet bekend. De gemeente heeft behoorlijk wat schulden opgebouwd dus de markies opkopen dat zit er voorlopig nog niet in.

Qua tourisme heeft de camping in Echternacherbrück nog niks te klagen die staat elke zomer bommetje vol…..

Groet Linda

• GSM Helpdesk Nederland

Country Leo heb ik inderdaad ook wel een paar keer gezien, mogen ze wel eens vervangen want die man straalt totaal geen gezelligheid uit. Op vrijdag na hemelvaart waren op het plein ook verschillende festiviteiten, dit jaar een heel stuk beter overigens dan vorig jaar, maar ik heb me echt dood zitten ergeren aan een aantal landgenoten (ja Nederlanders dus) die daar de boel flink aan het verstieren waren (onder invloed van drank).

Wat betreft jongeren in Echternach, opzich kunnen die toch wel uit de voeten bij voornamelijk Aal Eechternoach, ik zit er in iedergeval altijd graag. Ook het eissalon doet goede zaken en Jean Conter heeft onlangs zijn frituur in het gebouw waar hij voorheen een slagerij had getrokken wat opzich ook best wel een vooruitgang te noemen is. Hij probeert het oude frituur gebouw nu te verhuren. Overigens heb ik veel respect voor die man om op zijn leeftijd nog dergelijke investeringen te doen.

Echternach is duidelijk aan een opknapbeurt toe. Afgelopen week zijn de netten van Cafe Oktav weggehaald, wel weer een fijn gezicht. Als ze die hoek nu weer zo aantrekkelijk kunnen maken als dat hij was (muziek in de kiosk en terrasjes) trekt dat weer een stuk meer… Ik reken mijzelf ook tot de jeugd, en ik kom er graag hoor ;-)

Groetjes,

Tim Wijkman

• djsiena

misschien een idee Tiesto ipv. country Leo =] in dat kappeletje