Hoi Linda
mijn ervaring is anders misschien heeft het te maken dat ik in de Dj Scene zit en daarin Engels de standaardtaal is.
Ik heb wel gehoord dat ze caravans uit Nederland wel leuk vinden
groet Ronald
Hoi Ronald,
Dat zou best kunnen, zeg ken je dan toevallig Axel of Daan uit Zaandam? Die staan altijd op de Camping in Echternacherbrück? Axel heeft een paar jaar geleden op het open air festival gedraaid.
Caravans vinden ze wel leuk ja, behalve als ze rijden op de weg waar zij ook naar toe willen hahahha. Moeten ze maar aan wennen de economie draait hier nou eenmall op de toeristen en de banken.
Groet Linda
Hoi Linda
De naam Axel heb ik wel eens horen vallen maar of dat nou betrekking had op het festival. Ken je ook misschien Odd eventz daar werk ik dan wel eens mee samen en met de eigenaren van dat bedrijfje ben ik bevriend.
ik sta overigens altijd op de andere camping ( officiel) en als ik draai is dat meestal in de Flying dutchman in Beaufort. klein maar fijn wel een grappige tent daar.
Vorig jaar keste voor mij Elake af vanwege mijn muziekgenre die paste niet in het thema van vorig jaar. En dit jaar organiseer een andere organisatie het Elake festival.
en inderdaad over die caravans moeten ze maar aan wennen uiteindelijk hebben ze het toerisme en banken wel nodig anders blijf er nog weinig over.
groetjes
Ronald
Hai Ronald,
Odd eventz wel van gehoord maar niet super mee bekend. Wie is daar dan de eigenaar van? Een luxemburger? Ik ken wel Berti een Portugeese Jongen die houdt zich ook bezig met het organiseren van feesten. Hij en zijn ouders hebben een restaurant in Echternach.
The flying Dutchman is mij wel bekend :-))
Groet Linda
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?